شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۲:۰۹
آخرین اخبار
کد خبر: ۸۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
همزمان با هفته قوه قضائیه
همزمان با هفته قوه قضائیه،جمعی از پایوران سپاه لار با رئیس دادگستری و دادستان لارستان دیدار کردند.
به گزارش تنویر، همزمان با هفته قوه قضائیه، مسئول حوزه نمایندگی،فرماندهی و جمعی از پایوران سپاه ناحیه لارستان با حضور در دادگستری لارستان با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار،انصاری رئیس دادگستری لارستان ضمن عرض خیر مقدم، از تلاشهای مخلصانه ی  نیروهای سپاه و بسیج در خصوص برقراری امنیت و مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کالا و همچنین جلوگیری از ورود اتباع بیگانه تقدیر و تشکر کرد و افزود: این روحیه انقلابی و این مجاهدت های مخلصانه است که باعث شده مجموعه سپاه و بسیج در دید مردم یک مجموعه محبوب و قابل اعتماد باشد.
وی در ادامه یادآور شد که شهرستان لارستان در واقع حلقه وصل استان هرمزگان به درون کشور می باشد که همین امر سبب شده که این مسیر ترانزیت بسیاری از قاچاق ها باشد که الحمدلله با مجاهدت های مخلصانه نیروهای انتظامی و امنیتی خصوصا نیروهای فداکار سپاه و بسیج تا حدود زیادی جلوی آن گرفته شده است.
در ادامه این دیدار نیز فرماندهی و مسئول نمایندگی سپاه ناحیه لارستان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه بر آمادگی بیش از پیش سپاه و بسیج برای همکاری با قوه قضائیه و نیروی انتظامی برای تامین امنیت و آرامش مردم لارستان تاکید کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: