آخرین اخبار
کد خبر: ۸۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
فرمانده سپاه لارستان:
سرگرد پاسدار جاهدی با تاکید بر اینکه در کشورهای غربی زن به مثابه یک کالا در نظر گرفته می شود، گفت: استکبار جهانی برای پیاده سازی این نوع نگاه در ایران برنامه ریزی نموده است.
به گزارش تنویر، تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده و چادر زهرایی با حضور گسترده بانوان مومن و انقلابی و سخنرانی سرگرد پاسدار جاهدی فرمانده سپاه لارستان برگزار شد.

سرگرد پاسدار جاهدی در ابتدای صحبت هایش با بیان اینکه حجاب مقدمه ای برای عفت است، گفت: برخی به نام آزادی و با بهانه های واهی در مقابل این فضیلت ایستاده اند، دستگاه های پلید استکباری هم ساکت ننشسته اند و در قالب جنگ نرم فرهنگی بخصوص در بستر فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای در راستای کمرنگ نمودن عفاف و حجاب در جامعه تلاش می کنند.

وی عفاف و حجاب را عامل مصون ماندن از آسیب های اجتماعی دانست و افزود: حجاب پرچم و نماد مبارزه با استکبار و استبداد است تا این پرچم برافراشته است می توانیم ادعا کنیم که در جنگ نرم فرهنگی و در مقابله با توطئه های استکبار جهانی پیروز بوده و خواهیم بود.

سرگرد پاسدار جاهدی با بیان اینکه چادر، حجاب برتر است، گفت: اگر می خواهیم جامعه را به سوی رستگاری هدایت کنیم و در مقابل  آلودگی ها مصون کنیم باید فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه بخصوص در میان خانواده ها و جوانان ترویج دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در کشورهای غربی زن به مثابه یک کالا در نظر گرفته می شود، گفت: استکبار جهانی برای پیاده سازی این نوع نگاه در جامعه ایران نیز برنامه ریزی نموده است.

فرمانده سپاه  لارستان در پایان صحبت هایش رسالت مهم قشر انقلابی و متدین جامعه را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی عنوان نمود و اضافه کرد: اگر به موضوع مهم امر به معروف و نهی از منکر توجه نکنیم باید منتظر فروپاشی بنیان خانواده ها باشیم، نااُمید نمی شویم و اجازه نخواهیم داد این اتفاق در جامعه اسلامی روی بدهد.
نام:
ایمیل:
* نظر: