يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۱۷:۴۱
آخرین اخبار
کد خبر: ۸۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
سرپرست گروه سرود مصباح‌الهدی لارستان گفت: این گروه برای اجرا در جشنواره بین‌المللی شعر، موسیقی و سرود ضداستکباری طبس وابسته به دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در تهران دعوت شده است.

به گزارش تنویر به نقل از فارس، عمران جمالی صبح امروز در یک نشست خبری بابیان اینکه دومین جشنواره شعر، موسیقی و سرود ضداستکباری طبس با حضور شاعران کشوری و شاعرانی از سایر کشورهای مسلمان، خواننده‌های پاپ و گروهای سرود برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشنواره تا 27 مردادماه جاری در تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: بنا به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در این جشنواره در بخش موسیقی از 90 اثر ارسالی، حامد زمانی با 12 اثر، پویا بابایی با پنج اثر، میلاد هارونی و ساسان نوروزی هرکدام با چهار اثر دارای بیشترین تعداد آثار ارسالی در بخش موسیقی هستند.

سرپرست گروه مصباح‌الهدی لارستان تصریح کرد: در بخش شعر 270 اثر، در بخش سرود 50 اثر و در بخش نماهنگ 55 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که منتخبان آن‌ها در اجرای حضوری در بخش‌های مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

جمالی با اشاره به اینکه گروه سرود مصباح‌الهدی لارستان به‌عنوان تنها نماینده استان فارس در این جشنواره حضور دارد، ادامه داد: اثر سرزمین آرش با شعر و آهنگسازی عبدالله یزدان‌پناه به‌عنوان کار برگزیده هیئت‌داوران در این جشنواره به اجرای زنده این اثر خواهد پرداخت.

وی درباره بخشی از افتخارات گروه مصباح‌الهدی لارستان، یادآور شد: در کارنامه این گروه کسب مقام دوم کشوری در جشنواره ترنم بیداری بسیج هنرمندان کشور، کسب مقام دوم کشوری در جشنواره سراسری سرود آواها و نغمه‌های آسمانی کانون‌های مساجد کشور، کسب مقام سوم کشوری در جشنواره سرودهای انقلابی، کسب مقام دوم کشوری در جشنواره کانون‌های مساجد، کسب مقام سوم جشنواره سرود کمیته امداد و چند عنوان دیگر مشاهده می‌شود.

جهت دانلود سرود کلیک کنید

دانلود سرود با کیفیت خوب

http://ladestan.com/images/docs/000014/n00014773-b.jpg

نام:
ایمیل:
* نظر: