آخرین اخبار
کد خبر: ۹۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: نگرانی اساسی دشمنان انقلاب اسلامی توسعه و ترویج نگرش و فرهنگ پاسداری در جامعه است، اگر می خواهیم مسیر تعالی را طِی کنیم حتما باید حول محور ولایت حرکت کنیم.
به گزارش تنویر، صبح امروز ششم شهریورماه سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر با جمعی از پاسداران و کارکنان سپاه فجر فارس دیدار کرد.


سردار غیاثی با بیان اینکه وظیفه اصلی سپاه پاسداران حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی است، گفت: برای تحقق این وظیفه در مرتبه عالی باید دو مولفه پارسایی و پایداری را سرلوحه اعمال خود در زندگی شخصی و تشکیلاتی قرار دهیم.

وی افزود: خودسازی معنوی و ارتباط با اساتید برتر اخلاق پیش نیازهای دستیابی به پارسایی هستند و اگر فردی به مولفه پارسایی دست پیدا کرد در فراز و نشیب مسیر حرکت نیز پایداری خواهد کرد.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه باید در راستای تعمیق معنویت در سپاه پاسداران و بسیج حرکت کنیم، گفت: رشد و تعالی سپاه پاسداران در گرو معنویت این نهاد انقلابی است، سپاه پاسداران قلب انقلاب اسلامی و تکیه گاه نهضت های مقاومت اسلامی در خارج از کشور است.

وی با تاکید بر اینکه هراس استکبار جهانی از معنویت و خلوص سپاه پاسداران است، گفت: نگرانی اساسی دشمنان انقلاب اسلامی توسعه و ترویج نگرش و فرهنگ پاسداری در جامعه است، اگر می خواهیم مسیر تعالی را طِی کنیم حتما باید حول محور ولایت حرکت کنیم.

سردار غیاثی با بیان اینکه تقویت بصیرت و تحلیل شرایط روز دو موضوع مهم برای پاسداران هستند، خاطرنشان کرد: پاسداران باید با روحیه بسیجی و امید به آینده در میدان حضور داشته باشند، از خداوند بخواهیم خدمت در سپاه را وسیله تقرب الهی برایمان قرار دهد.

وی با بیان اینکه همواره باید آمادگی خود را در برابر حوادث پیش بینی نشده تقویت کنیم، گفت: انضباط کاری شاخصه اصلی موفقیت در ماموریت های یک سازمان است، اگر برنامه، ساختار و منابع فراهم باشند اما انضباط کاری نباشد موفقیت بدست نخواهد آمد.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت و اثرگذاری برنامه ها، فعال سازی بدنه کارشناسی نواحی و اقشار بسیج و توجه بیشتر به پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج مورد توجه مسئولان ستاد سپاه فجر فارس قرار بگیرد.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: