جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۵:۰۰
آخرین اخبار
کد خبر: ۹۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
فرمانده سپاه ناحیه لارستان
فرمانده سپاه ناحیه لارستان از اجرای بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در لارستان خبر داد.
به گزارش تنویر ،سرگرد پاسدارامیر جاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز ، از برگزاری 100 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در لارستان خبر داد و اظهار داشت: سرود گروه‌های ملی طاها و مصباح الهدی لارستان به مناسبت هفته دفاع مقدس از شبکه‌های سراسری رونمایی و پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال به برنامه‌های فرهنگی توجه ویژه‌ای شده است، گفت: رونمایی وب سایت سرباز جوان با محتوای فرهنگی و برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزارهای ایرانی - اسلامی از جمله برنامه‌های سپاه پاسداران لارستان به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه لارستان با اشاره به جایگاه آیت‌الله سیدعبدالحسین لاری درمیان مردم این منطقه افزود: در این ایام وب سایت آیت‌الله عبدالحسین لاری وابسته به دبیرخانه بزرگداشت این عالم ربانی در لارستان رونمایی می‌شود.

جاهدی با اشاره به برگزاری گردهمایی بزرگ بسیجیان دهه 60 و 70 در لارستان خاطرنشان کرد: این گردهمایی به خاطره‌گویی اختصاص دارد و در کنار آن از 12 نفر از بسیجیان نخبه لاری که در کنکور سراسری رتبه برتر را کسب کردند، تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری رژه 31 شهریور از دیگر برنامه‌های این هفته در لارستان است، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهید شاخص شهرستان شهید قاسم افراسیابی که درب منزل این شهید برگزار می‌شود و یادواره شهید مفقودالاثر شهید اعلایی که با سخنرانی سردار کوثری، نماینده سابق مردم تهران، از دیگر برنامه‌های این ایام است.

فرمانده سپاه لارستان با اشاره به نقش جانبازان دفاع مقدس بیان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته است که توسط سپاه لارستان انجام می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: