آخرین اخبار
کد خبر: ۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۴:۳۰
فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با بيان اينكه امروز ارتش يك بازوي قدرتمند براي نظام جمهوري اسلامي ايران است، تصريح كرد: در حال حاضر ارتش هرگاه اراده كند هر تهديدي را در نطفه خفه مي‌كند.

امير احمدرضا پوردستان با اشاره به ويژگي‌هاي امام خميني (ره) گفت: امام در سخت‌ترين شرايط تصميم درست مي‌گرفت و شخصيتي بودند كه ترس در ايشان راه نداشت.
فرمانده نيروي زميني ارتش شامگاه ديروز در حاشيه مراسم تجديد ميثاق فرماندهان ارتش جمهوري اسلامي ايران با آرمان‌هاي والاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در جمع خبرنگاران با اشاره به اهميت تصميم حضرت امام خميني (ره) در حمايت از ارتش اظهار داشت: امام در سخت‌ترين شرايط تصميم درست مي‌گرفت و شخصيتي بودند كه ترس در ايشان راه نداشت و اثرات تصميم ايشان در حمايت از ارتش هر روز بيشتر از گذشته نمايان مي‌شود.
فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با بيان اينكه 29 فروردين روزي است كه با تدبير شجاعانه مردي از جنس پيامبران پديد آمد، گفت: يكي از اثرات مهم حمايت امام خميني (ره) پيوند ميان ارتش جمهوري اسلامي ايران و اقيانوس مردم بود.
وي در ادامه با اشاره به تلاش برخي از خواص بي‌بصيرت در ابتداي انقلاب افزود: پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران موازنه قدرت در خاورميانه بر هم خورد و كارشناسان استكبار با توجه به ظرفيت‌هاي ارتش بر اين باور بودند با توسل به نيروهاي خود در كشور مي‌توانند به اهداف خود برسند و در اين راستا شعار انحلال ارتش را سر دادند.
امير پوردستان ضمن تعريف گروه سومي از افراد در بيان شعار انحلال ارتش تاكيد كرد: متاسفانه تعدادي از افراد با شعارهاي زيبا و با رنگ و لعاب دشمنان فريب خورده بودند اما بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران با دورانديشي و شجاعت 29 فروردين ماه را با عنوان روز ارتش جمهوري اسلامي ايران نامگذاري فرمودند.
فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به نقش مقام معظم رهبري در اتخاذ اين تصميم از سوي امام خميني (ره) عنوان كرد: نقش مقام معظم رهبري كه در آن زمان نماينده حضرت امام (ره) در ارتش بودند، بي‌تاثير نبود و مشورت مقام معظم رهبري در اين تصميم قابل كتمان نيست و در حال حاضر كه ارتش جمهوري اسلامي ايران يك نيروي مقتدر است اين موفقيت را بعد از بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران مرهون هدايت‌هاي فرمانده كل قواست.
وي ادامه داد: امروز ارتش جمهوري اسلامي ايران يكي از قدرتمندترين ارتش‌هاي منطقه است و اين مهم را در دوران دفاع مقدس به نمايش گذاشته است.
در آستانه فرارسيدن روز ارتش جمهوري اسلامي ايران، احمدرضا پوردستان فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران به همراه محمد محمودي معاون اجرايي ارتش و جمعي از فرماندهان و مسئولان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران با حضور در مرقد مطهر امام خميني (ره) و نثار تاج گل و قرائت فاتحه با آرمان‌هاي والاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران تجديد ميثاق كردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: