آخرین اخبار
کد خبر: ۹۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
فرمانده سپاه لارستان خبر داد:
سرگرد پاسدار جاهدی گفت: توطئه ی افراد فریب خورده که قصد عملیات تروریستی با هدف ایجاد ناامنی در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در لارستان را داشتند در نطفه خنثی شد.
به گزارش تنویر، سرگرد پاسدار امیر جاهدی فرمانده سپاه لارستان از ناکامی افراد فریب خورده در برهم زدن نظم و امنیت مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در لارستان خبر داد.

وی افزود: با عنایات خاص خداوند متعال و امام زمان (عج) و تلاش های شبانه روزی و مخلصانه نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی، بسیجیان و همچنین همکاری مردم شریف لارستان، توطئه ی افراد فریب خورده که قصد عملیات تروریستی و خرابکاری با هدف ایجاد ناامنی در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در لارستان را داشتند در نطفه خنثی شد.

وی با بیان اینکه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در امنیت کامل برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت تامین امنیت پایدار در لارستان بویژه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، برنامه ها و اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار گرفته بود.

به گزارش تنویر، شب گذشته حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات وزیر اطلاعات از کشف و خنثی سازی عملیات تروریستی گروه‌های تکفیری در استان فارس و همچنین کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد منفجره در این رابطه خبر داده بود، در این عملیات تعدادی از عناصر تروریست که همگی اتباع غیرایرانی بودند دستگیر شدند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: