آخرین اخبار
کد خبر: ۹۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: آشنا نمودن نسل نوجوان و جوان کشور با ارزش های انقلاب اسلامی رسالت مهم هنرمندان انقلابی است.
به گزارش تنویر، مراسم تجلیل از رتبه های برتر جشنواره پاسداران اهل قلم از سوی سازمان بسیج هنرمندان استان و با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد.

پاسداران هنرمند طلایه داران ترویج فرهنگ ناب انقلاب اسلامی هستند

سردار غیاثی در این مراسم با بیان اینکه در حوزه کتاب و فرهنگ نیازمند یک نگاه انقلابی هستیم، گفت: تولید و انتشار آثار هنری بر اساس معیارهای ارزشی و انقلابی بخصوص تحریر کتاب با موضوعات دفاع مقدس، خاطرات رزمندگان اسلام، انقلاب اسلامی و ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از نیازهای مهم جامعه امروز و نسل جوان است.

وی با بیان اینکه پاسداران هنرمند طلایه داران ترویج فرهنگ ناب انقلاب اسلامی در جامعه هستند، گفت: آشنا نمودن نسل نوجوان و جوان کشور با ارزش های انقلاب اسلامی رسالت مهم هنرمندان انقلابی است، تحریر کتاب خود به تنهایی یکی از پایه های تولید آثار فرهنگی و هنری مختلف نظیر فیلم است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به تاسیس تعداد زیادی شبکه های ماهواره ای با محتوای ضد ارزشی توسط دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: امروز یکی از محورهای اصلی مورد هجوم استکبار جهانی حوزه فرهنگ و هنر است، تولید آثار هنری بر اساس معیارهای دینی، ارزشی و انقلابی یکی از راه های موثر مقابله با جنگ نرم فرهنگی است.

پاسداران هنرمند طلایه داران ترویج فرهنگ ناب انقلاب اسلامی هستند

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: تولید آثار هنری با محتوای انقلابی با توجه به شرایط زمان و بر اساس خلاقیت و استاندردهای روز دنیا موجب اقبال آحاد جامعه به هنر انقلابی خواهد شد و پخش بین المللی این آثار نیز سایر ملت ها در اقصی نقاط جهان را با مبانی انقلاب اسلامی آشنا خواهد کرد.

به گزارش تنویر، در این مراسم از آقایان محمد محمودی نورآبادی، ایوب پرندآور، مهدی دریاب و اکبر صحرایی که در جشنواره پاسداران اهل قلم حائز رتبه های برتر شده اند تجلیل بعمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: