آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۱
فرمانده ناحیه بقیه الله شیراز:
سرهنگ گرامی در پاسخ به این سوال که توصیه های شما به نامزدهایی که رای نمی آورند چیست، اظهار داشت: آنها هم به تکلیف خود عمل کردند؛ در ایجاد شور و حماسه سیاسی تلاش کردند.
به گزارش تنویر، سرهنگ حمیدرضا گرامی فرمانده سپاه بقیه الله شیراز دقایقی قبل رای خود را به صندوق رای انداخت، وی در پاسخ به اینکه توصیه های شما به نامزد پیروز چیست، بیان کرد: آنچه که وظیفه اصلی نامزد پیروز است حفاظت از انقلاب اسلامی، دستاوردها، ارزش ها، استکبار ستیزی، و خدمت گذاری صادقانه در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، مسائل اجتماعی و سایر نیازمندی های جامعه است.

سرهنگ گرامی در پاسخ به این سوال که توصیه های شما به نامزدهایی که رای نمی آورند چیست، اظهار داشت: آنها هم به تکلیف خود عمل کردند؛ در ایجاد شور و حماسه سیاسی تلاش کردند و به تکلیف عمل کرده اند و به قصد قربت الی الله بوده پس به نامزد پیروز هم کمک کنند؛ هم مشاوره دهند و هم برای مسئولیت های اجرایی که احیانا بر عهده آنها گذاشته می شود تمام تلاش خود را کنند.

فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج): دشمنان نظام ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با روحیه یأس و نا امیدی حضور مردم را حداقلی جلوه دهند/ حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان از وفای به‌‌عهد و ولابتمداری آنان دارد

فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) در حاشیه حضور در شعبه 168 اخذ رأی حرم مطهر احمدبن‌موسی(ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان نظام تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با روحیه یأس و نا امیدی حضور مردم را حداقلی جلوه دهند اماحضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان از وفای به‌‌عهد و ولابتمداری آنان دارد.

سرهنگ حمیدرضا گرامی بیان کرد: امروز خلق حماسه‌ به عنوان برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی به ثبت خواهد رسید.

وی با بیان اینکه انتخابات دو پیام دارد، بیان کرد: یک پیام برای دشمن و استکبار است که این مردم با هم هستند و ادامه دهندگان واقعی راه امام و شهدا هستند و پیامی برای نامزدهای انتخابات دارد که با رای مردم انتخاب خواهند شد پس باید به مردم خدمت کنند و همه نشان دهنده انسجام مردم نسبت به اجرای فرامین رهبری است.

سرهنگ گرامی افزود: علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی مردم آمده‌اند کسی را انتخاب کنند که در دفاع از انقلاب و خدمتگزاری صادق است.

فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) در پاسخ به اینکه پیام حماسه 24 خرداد چیست، بیان کرد: پس از گذشت 34 سال از انقلاب مردم با عبور از چالش‌ها و فراز و نشیب‌ها آب دیده‌تر شده‌اند و امروز شاهد پیروزی‌های جبهه حق به محوریت اسلام هستیم و امیدواریم حاکمیت تمدن اسلام را داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: