آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
سردار تنگسیری گفت: دلاور مردی های این شهید بزرگوار در کردستان، پاوه، سنندج، ارتفاعات بازی دراز، ایلام، اروند و نقش موثر او در موفقیت عملیات والفجر هشت ماندگار و فراموش نشدنی هستند.
به گزارش تنویر، یادواره سردار شهید حاج محمد اثری نژاد با حضور سردار علیرضا تنگسیری جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

سردار تنگسیری در این یادواره که در شهر کامفیروز برگزار شد با بیان اینکه شهید اثری نژاد با بصیرت بالایی که داشت مبارزه خود علیه استکبار و رژیم ستم شاهی را از سال 1353 آغاز کرد و سپس در دفاع مقدس حضور یافت، گفت:  وظیفه شناسی، اُنس با قرآن، عشق به امام زمان (عج)، اطاعت از محض از ولی فقیه، تواضع و اخلاص خصوصیات این شهید بزرگوار بودند.

وی با تاکید بر اینکه زوایای بسیاری از زندگی شهید اثری نژاد ناشناخته باقی مانده اند، گفت: دلاور مردی های این شهید بزرگوار در کردستان، پاوه، سنندج، ارتفاعات بازی دراز، ایلام، اروند و نقش موثر او در موفقیت عملیات والفجر هشت ماندگار و فراموش نشدنی هستند.

جانشین فرماندهی ندسا با تاکید بر اینکه اگر در مسیر شهدا باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم پیروز و سربلند خواهیم بود، گفت: اگر تا امروز آسیب و گَزندی به انقلاب اسلامی نرسیده به برکت خون شهداست.
نام:
ایمیل:
* نظر: