آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: گُزینش نیروی انسانی اولین و موثرترین گام برای تحقق و استمرار قدرت درونی و بیرونی نیروهای مسلح برای دفاع از انقلاب اسلامی است.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی با حضور در مرکز گزینش نیروی انسانی سپاه فجر ضمن دیدار با کارکنان این مجموعه، فعالیت های این مرکز را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

فرمانده سپاه فجر در حاشیه این بازدید با بیان اینکه امروز سپاه بعنوان یک الگو و شاخص برتر برای ملت های مسلمان مطرح شده است، گفت: پیروزی بزرگ رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در منطقه غرب آسیا و پایان سیطره نظامی داعش با هدایت و پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدست آمده است.

وی با بیان اینکه رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی با تکیه بر « فرهنگ بسیجی و پاسداری » از آزمون های سخت سربلند بیرون آمده اند، گفت: نیروهای سپاه با بهره گیری از تخصص، روحیه انقلابی و جهادی و با تکیه بر معنویت نقشه های شوم استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی را نقش بر آب کردند.

سردار غیاثی با بیان اینکه نیروی انسانی بُنیان اصلی اقتدار نیروی های مسلح کشور است، گفت: گُزینش نیروی انسانی اولین و موثرترین گام برای تحقق و استمرار قدرت درونی و بیرونی نیروهای مسلح برای دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه « گزینش » منشاءِ تحول و تعالی سازمان سپاه است، گفت: گزینش یک وظیفه حساس و مسئولیت بزرگ است که فرآیند آن در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متفاوت با سایر نیروها بوده و دارای شاخصه هایی است که منحصر بفرد هستند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه رسالتِ پاسداری تنها در محدوده امور نظامی و دفاعی تعریف نمی شود بلکه در هر عرصه ای که نیاز انقلاب اسلامی باشد سپاه حضور پیدا می کند، گفت: توانمندی، تخصص، روحیه جهادی، تعهد به آرمان های انقلاب اسلامی، ایمان به خدا، اُنس با قرآن و معارف اهل بیت (علیهم السلام)، اِحاطه بر فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شاخصه های مهم شایستگی پاسداری هستند که همواره باید مورد توجه گزینش قرار داشته باشند.

وی خطاب به کارکنان گزینش نیروی انسانی سپاه فجر، گفت: تحقق آینده روشن و موفقیت سپاه در انجام ماموریت های محوله مرهون تلاش خالصانه و دقت حداکثری مجموعه مدیریت نیروی انسانی بخصوص گزینش در انجام وظایف است.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: مجموعه گزینش برای موفقیت در ماموریت مهم محوله باید دو مولفه مهم لزوم « پیش بَرَندگی و پیش رَوَندگی سپاه » را در جذب نیروی انسانی مورد توجه قرار دهد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی و در تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است، گفت: انقلاب اسلامی با طیف متنوعی از تهدیدات روبروست و نیروی انسانی سپاه که از برترین متخصصین بسیجی، پیشکسوتان جهادگر و جوانان انقلابی تشکیل شده رسالت مهم حفاظت از انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: