آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
در پی درگذشت پدر سردار حاجی زاده انجام گرفت
پیکر پدر سردار حاجی‌زاده فرمانده هوا فضای سپاه روز سه شنبه تشییع شد و فرماندهان و مسئولان ارشد سپاه پاسداران به همین مناسبت پیام تسلیت منتشر کردند.
به گزارش تنویر؛ سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی درگذشت "حاج محمدتقی حاجی زاده " پدر بزرگوار سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه را تسلیت گفت.

 متن پیام سرلشکرجعفری به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر گرامی سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده

 فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه

سلام علیکم

 خبر درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم "حاج محمد تقی حاجی زاده" واصل و موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

 آن پدر سفر کرده را همان بس که در سایه‌سار قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) و در بیت پر صفا و معنوی خویش مجاهد مردی ولایتمدار تربیت نمود که با روحی سترگ و انقلابی و با عمل به تکلیف الهی، همواره در میادین و جبهه‌های خطیر پاسداری از انقلاب _ چه در آوردگاه هشت سال دفاع مقدس و چه پس از آن _در قامت یک مجاهد فی سبیل الله و فرمانده خردمند، هوشمند و شجاع با نقش‌آفرینی‌های برجسته خود، امروز در صف پیشتازان و طلایه‌دارانی است که اقتدار نیروهای مسلح و عزت نظام اسلامی را رقم زده‌اند و بی شک این مهم ثمره تربیت آن پدر مومن، فاضل و فداکاری است که اینک به پاس این توشه بس گران در جوار رحمت واسعه حضرت حق آرمیده است.

 اینجانب فقدان آن فقید سعید را به جنابعالی و بیت مصاب تسلیت عرض نموده و از قادر متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای شما و بستگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت، عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در پیامی درگذشت "حاج محمدتقی حاجی‌زاده " پدر سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح  است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده

 فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه

سلام علیکم

 دریافت خبر درگذشت جانکاه والد مکرم جنابعالی" مرحوم حاج محمدتقی حاجی‌زاده"، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بی شک همت بلند آن پدر مؤمن و گرانقدر در تربیت فرزندانی برومند، رشید و مجاهد در عرصه‌های دفاع از اسلام و ولایت و سنگرهای پاسداری از انقلاب اسلامی و برخوردار از معنویت، ایمان و عمل انقلابی که در شخصیت آن فرمانده فهیم، هوشمند و پیشتاز در افتخارآفرینی برای ملت ایران و نیروهای مسلح کشور تبلور یافته است؛ ذخیره‌ای ارزشمند و باقی‌الصالحاتی است که متضمن جایگاه والای آن عزیز در محشر کبری خواهد بود.

فقدان آن فقید سعید را به جنابعالی و بیت معزا تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و علو درجات اخروی و برای آن برادر عزیز و سایر سوگواران معزز، صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستادکل نیروهای مسلح

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت "حاج محمدتقی حاجی‌زاده " پدر سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه را تسلیت گفت.

متن پیام نماینده ولی‌فقیه در سپاه به این شرح  است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده

 فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه

خبر درگذشت والد مکرمتان " مرحوم حاج محمدتقی حاجی‌زاده" در موسم اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و اصحاب وفادارش موجب تأثر و تألم گردید.

بی‌تردید تربیت و پرورش فرزندی مؤمن و ولایت‌مدار و فرمانده‌ای دلاور و انقلابی که نقش‌آفرینی‌های سترگ و برجسته‌ای در عرصه‌های پایداری از انقلاب اسلامی و صیانت از اسلام ناب محمدی(ص) و امنیت ملت ایران برابر جبهه کفر و تکفیر داشته و دارد، جز در سایه‌سار تعالیم قرآن کریم و معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در بیت آن پدر گرانقدر ممکن نمی‌باشد.

اینجانب فقدان آن فقید سعید را به جنابعالی و بازماندگان تسلیت عرض نموده و علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای آن عزیز سفر کرده و صبر و شکیبایی را برای سایر سوگواران مسئلت می‌نمایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی

امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در پیامی درگذشت پدر سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران را تسلیت گفت.

متن پیام امیر سرتیپ حاتمی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی  حاجی زاده

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

با کمال تأسف و تالم درگذشت ابوی گرامیتان، خادم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) مرحوم مغفور«حاج محمد تقی حاجی‌زاده» را تسلیت عرض نموده؛ از درگاه خداوند متعال برای آن «فقید سعید که بدون شک سهم مهمی در پرورش و تربیت اسلامی مجاهدی بصیر، تلاش‌گر و متقی همچون جنابعالی داشتند علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبائی مسئلت می‌کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر: