آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
امام جمعه خرم بید در جمع پاسداران:
امام جمعه خرم بید در جمع پاسداران سپاه این شهرستان گفت: انتظار فرج، رویکردی بر تمام اعمال اجتماعی، فردی و سیاسی انسان می باشد و منتظران منجی صالح، خود باید صالح باشند.
به گزارش تنویر؛ به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه خرم بید، به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه، همزمان با آغاز روز امامت حضرت ولی عصر (عج) پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرم بید با امام جمعه صفاشهر در نمازخانه ناحیه دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار حجت الاسلام حاجی پور ضمن گرامیداشت آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: نام و یاد امام عصر یادآور این حقیقت است که سرانجام پایان ظلمت روشنایی است ونقطه امیدانتظار،همان اعتقاد وباور به ظهورمی باشد.

امام جمعه صفاشهر با تاکید بر ویژگی شخص منتظر افزود: دوری از یاس و ناامیدی از ویژگی های شیعیان و منتظران حضرت مهدی (عج) است.

وی دربخش دیگری از سخنان عنوان کرد: انقلاب اسلامی مقدمه ساز رسیدن به قله های زیبای طلوع ظهورحضرت ولی عصر (عج) بوده و این امر بیشتر مورد توجه دشمنان نیز هست و آنها به عنوان یک باور آنرا دنبال می کنند و با توجه به آن باور با ما می جنگند.

حجت الاسلام حاجی پور یاد آور شد انتظار فرج، رویکردی بر تمام اعمال اجتماعی، فردی و سیاسی انسان می باشد و منتظران منجی صالح، خود باید صالح باشند.

دیدارامام جمعه باپرسنل ناحیه خرم بید

دیدارامام جمعه باپرسنل ناحیه خرم بید
نام:
ایمیل:
* نظر: