آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس خواستار همراهی و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی با بسیج این استان در طرح‌های مختلف از جمله محرومیت‌زدایی شد.

به گزارش تنویر؛ حجت‌الاسلام حاجی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگاران، در حاشیه یادواره شهدای دهستان بندامیر بخش زرقان که در روستای اتابک برگزار شد اظهار داشت: بسیج به ویژه بسیج استان فارس از بدو انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف حضوری مقتدرانه و با صلابت داشته که توفیقات بسیارخوبی در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن نصیبش شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های تاثیرگذار بسیج اردوهای جهادی است، افزود: این اردوها اعتقاد و فکر بسیج بوده که در آن گفتمان خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و توجه به محرومان جامعه مورد توجه است.

حاجی‌زاده تصریح کرد: در این اردوها بسیجیان در غالب گروه‌ها و اقشار مختلف چه طلبه، دانشجو و دانش‌آموز در جای جای نقاط مختلف این استان حضور پیدا کرده و ثابت کرده‌اند برای خدمت‌رسانی محرومان در صحنه هستند.

وی بیان کرد: تا روزی که بسیج با این گفتمان در عرصه‌های مختلف حضور دارد دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و به طور قطع تحریم‌های دشمن و تحریم‌های اقتصادی به همراه هجمه‌‌های دیگر دشمن کارساز نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس افزود: مسئولان باید به فکر بوده با تفکر و گفتمان بسیجی کار و تلاش کنند هم خودشان به عنوان بسیجی در عرصه حضور داشته هم حمایت لازم را از بسیجیان انجام داده و ابراز لازم را نیز در اختیار عزیزان بسیج قرار دهند تاکارها بهتر از این پیش برده شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: