آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه مسئله اول امروز کشور اقتصاد است، گفت: اقتصاد لیبرالیسم نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را حل کند بلکه باید از آموزه‌های اسلامی و قرآنی برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کرد.

به گزارش تنویر؛ سرهنگ سعید کوشکی ظهر امروز در همایش ستارگان اقتصاد مقاومتی با اشاره به راز ماندگاری انقلاب اسلامی اظهار داشت: رهبران انقلاب اسلامی یعنی امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای یکی از عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی است. 

وی با بیان اینکه اعتقاد قلبی و باور به آیات قران مشخصه اصلی رهبران انقلاب اسلامی ایران است، گفت: چه کسی باور می‌کرد که امام خمینی(ره) از کنج یک اتاق انقلابی پایه‌گذاری کند که مناسبات جهانی را تحت تاثیر قرار دهد. 

سرهنگ کوشکی با بیان اینکه مردم دلیل دوم ماندگاری انقلاب اسلامی است، افزود: هیچ کس جز امام راحل و مقام معظم رهبری نتوانستند که مردم را هدایت کنند و برای انقلاب به میدان بیاورند. هدف امام و رهبری از حضور مردم همواره حفظ دین بوده است. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس بیان کرد: امام راحل بسیج را پایه‌گذاری کرد و انقلاب را به دست مردم داد و امروز هم که ایران در جزیره ناامنی‌ها قرار گرفته اما خود امن‌ترین نقطه خاورمیانه است به برکت حضور بسیج و مردم است. 

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی امروز کشور عنوان کرد: امروز کشور به مدیران کارآمد و باورمند نیاز دارد کسانی که به پیروزی انقلاب و مبانی آن باور داشته باشند. 

سرهنگ کوشکی با بیان اینکه مسئله اول امروز کشور اقتصاد است، تصریح کرد: نظام ما بر اساس اسلام بنا شده بنابراین اقتصاد لیبرالیسم نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را حل کند بلکه باید از آموزه‌های اسلامی و قرآنی برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کرد. 

وی با تاکید بر اینکه این کشور اسلامی است و باید مشکلش هم بر اساس تفکر قرآنی برطرف شود، بیان کرد: امروز 540 گروه جهادی در استان فارس فعال هستند که بدون هیچ چشمداشتی به ارائه خدمات به مردم می‌پردازند و مردم هم با روی باز با این گروه‌ها برخورد می‌کنند اما برخوردشان با مسئولان اینگونه نیست. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به ظرفیت بسیج تصریح کرد: در شرایط کنونی اقتصادی راهی جز استفاده از بسیج و نیروهای بسیجی نیست اما مسئولان یا باور ندارند یا نمی‌خواهند از این ظرفیت استفاده کنند. 

سرهنگ کوشکی با بیان اینکه گروه‌های جهادی و بسیجی هم باید از توان مردم استفاده کنند، گفت: بدون مردم نمی‌شود باید از ظرفیت مردمی درست استفاده شود و مردم مشارکت کنند. 

وی با بیان اینکه کشور ایران به دلایل مختلف قابل تحریم نیست، افزود: موقعیت جغرافیایی، داشتن روحیه حماسی و جهادی و ظرفیت کشور در حوزه‌های مختلف دلایلی است که اگر به درستی استفاده شود کشور تحریم نمی‌شود. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه سپاه و بسیج برای کمک آماده هستند، بیان کرد: سپاه خود را نوکر مردم می‌داند و کارهایی که انجام می‌دهد نیز برای جمع کردن رای نیست. 

وی با تاکید بر جلب مشارکت مردمی در حل مشکلات عمرانی، فرهنگی و  اقتصادی توسط گروه‌های جهادی عنوان کرد: راهبرد دوم باید تغییر سبک زندگی باشد چراکه بخشی از مشکلات امروز به دلیل سبک نادرست زندگی است. 

سرهنگ کوشکی افزود: راهبرد سوم توجه به مزیت اقتصادی منطقه و راهبرد چهارم باید این باشد که در امر تولید ابتدا به بازار مصرف توجه کرد پس از آن اقدام به راه‌اندازی بنگاه تولیدی شود. 

ایجاد امید در میان مردم، آموزش و انجام فعالیت متناسب با فضای خشکسالی استان موارد دیگری بود که معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس در صحبت‌هایش به آن اشاره کرد.

*تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر: