آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر مطرح کرد:
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر گفت: در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج صبح امروز که در تهران برگزار می شود از استان فارس نیز 4 تیم در دو رشته تولید اپلیکیشن موبایلی و تولید انیمیشن حضور دارند.
به گزارش تنویر؛ دکتر محمد جواد کهندل پور مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر در گفتگو با خبرنگاران گفت: اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج روز گذشته با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن 5 آذر سازمان بسیج در تهران آغاز به کار کرد.

کهندل با اشاره به اینکه امروز خط مقدم نبرد فرهنگی ما با دشمنان فضای مجازی است افزود: در این رویداد یکصد تیم از سراسر کشور شرکت داشتند که از استان فارس نیز 4 تیم در دو رشته تولید اپلیکیشن موبایلی و تولید انیمیشن حضور دارند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر به برپایی 3 غرفه در نمایشگاه کتاب فارس توسط این سازمان اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه نیز بخشی از تولیدات و دستاوردهای سازمان فضای مجازی از جمله معرفی دوره های آموزش سواد فضای مجازی، معرفی تولیدات چند رسانه ای، شبکه سازی و ارائه شده است.

وی آمادگی این سازمان را برای ارائه خدمات آموزشی در زمینه های تولید انیمیشن، تولید مستند، فیلم کوتاه، نرم افزارهای موبایلی، سواد رسانه و سواد فضای مجازی اعلام کرد و اضافه کرد: مدارس، خانواده ها موسسات فرهنگی، ادارات و نهادها می توانند از این خدمات استفاده کنند.

کهندل بیان داشت: سایت تخصصی آموزشهای آفلاین و آنلاین با نشانی  savadrasane.ir برای بهره برداری در دسترس علاقمندان قرار دارد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: