آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
توسط سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز انجام شد؛
700 نفر از دختران دانش آموز ناحیه 2 شیراز توسط سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
به گزارش تنویر؛ 700 دانش آموز دختر از ناحیه 2 آموزش و پرورش شیراز به همت سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز درگفتگو با خبرنگار تنویر گفت: این نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر از ناحیه 2 آموزش وپرورش شیراز است.

حسینی باز اعزام این دانش آموزان با 17 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند، گفت:این اعزام‌ها در قالب برنامه زیارتی ـ معنوی دانش‌آموزان با هدف ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: برای این سفرها تدابیر امنیتی و ایمنی از سوی پلیس راهور و مسئولان فنی سپاه به عمل آمده و دو دستگاه خودرو از خود سپاه، این اتوبوس ها را همراهی می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: شرکت کنندگان این اردوها، در سفری سه روزه از مناطق عملیاتی کربلای 4، یادمان شلمچه، کربلای 5 و معراج شهداء بازدید می کنند، و در طول مسیر برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل پخش فیلم، مسابقات فرهنگی، دلنوشته، مسابقه عکاسی و مانند اینها پیش بینی شده؛ همچنین روایتگران دفاع مقدس به بیان خاطرات می پردازند و خواهران طلبه و مبلغه به سوال های دینی دانش آموزان پاسخ می دهند.

گزارش تصویری:


نام:
ایمیل:
* نظر: