آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
سران شکست خورده رژيم صهيونيستي که هيمنه خود را بخصوص پس از جنگ 33روزه و 22روزه در حال فرو ريختن مي بينند در باتلاق نفاق وتوطئه ي خويش گرفتار آمده اند.
به گزارش تنویر، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس اقشار و نواحی بسیج استان فارس طی بیانیه هایی جداگانه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی از مردم برای حضور و فراهم آوردن خلق حماسه رمضان در آخرین جمعه ماه مبارک دعوت کردند.
 
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس به متاسبت روز قدس
 
حرکتی را که مردم مسلمان ایران با هدایت امام خمینی (ره) آغاز کرده بودند باعث شد تا آرمان آزادی قدس به یک مطالبه بین‌المللی تبدیل گردد
بسم الله المعز المومنین مذل الکافرین
 
"كسى كه در حالى صبح كند كه به امر مسلمانان بى‏فكر و اهتمام باشد، بهره‏اى از اسلام نبرده است و هر كس شاهد فریادخواهى و كمك ‏طلبیدن مردى باشد كه مسلمانان را به یارى مى‏طلبد، اما پاسخى به او ندهد، از مسلمانان نیست.” پیامبر اکرم(ص)

مدعاى ما آزادى فلسطين است، نه آزادىِ بخشى از فلسطين. هر طرحى كه بخواهد فلسطين را تقسيم كند، يكسره مردود است... هر طرح عملياتى بايد بر مبناى اصلِ «همه‌ى فلسطين براى همه‌ى مردم فلسطين» باشد.

فلسطين، فلسطينِ «از نهر تا بحر» است، نه حتّى يك وجب كمتر. (رهبر فرزانه انقلاب) زمانی که در 34 سال پیش امام (ره) جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس نامید شاید کسی فکر نمیکرد که این راهبرد مبتکرانه تا این اندازه عالم گیر گردد.

حرکتی را که ۳۴ سال پیش مردم مسلمان ایران با هدایت امام خمینی (ره) آغاز کرده بودند باعث شد تا آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین به یک مطالبه بین‌المللی تبدیل گردد.

امت اسلامي امسال در شرايطي به پيشواز روز جهاني قدس مي‌شتابد كه جهان اسلام در حلقه محاصره دسيسه‌هاي خطرناك صهيونيسم بين‌المللي قرار دارد.
سرزمين فلسطين هم‌چنان در آتش اشغالگران شیطان صفت صهيوني مي‌سوزد و جوانان فلسطيني آماج جوخه‌هاي كشتار و ترور خون‌آشامان اسرائيلي قرار دارند. مردم مسلمان غزه باز هم در زنداني به باريكه آن سرزمين در محاصره هستند. تخريب و انهدام اماكن مسكوني مساجد، مدارس، مزارع و باغستان‌ها و اشغال روزافزون اراضي فلسطينيان از يك سو و افزايش و گسترش شهرك‌هاي يهودي‌نشين در سراسر اراضي اشغالي به خصوص شهر قدس، در مسير تغيير ساختار جمعيتي و فرهنگي با هدف يهودي‌سازي آن سرزمين هم چنان استمرار دارد. ‌كانون‌هاي قدرت يهودي و ماسوني جهان، محور مقاومت در منطقه را به طرز وحشيانه‌اي نشانه گرفته است؛ سوريه به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت بيش از دو سال است كه در آتش كين صهيونيسم مي‌سوزد.

كشور بزرگ و تاريخي مصر به قربانگاه جوانان مسلمان اين سرزمين تبديل شده است. تنگ‌نظري، كج‌فهمي، كج‌فكري و سوءتدبير بعضي گروه‌ها، جريان‌ها و احزاب از يك سو، وابستگي و پيوستگي شماري از مقامات و شخصيت‌هاي سياسي و نظامي به اردوگاه آمريكا و صهيونيسم از سوي ديگر، مصر را در آستانه جنگ داخلي قرار داده است.

ناآرامي‌ها، اختلافات و درگيري‌هاي حزبي و سياسي خونين تونس، ليبي و بعضي ديگر از بلاد اسلامي نشان از توطئه‌هاي پيوسته دشمنان اسلام عليه مردم اين كشورها دارد. بدون شك تحركات سازش‌كارانه و خيانت باري كه در پي خاموش كردن شعله‌هاي مقاومت و نيز مشرو عيت‌بخشي به اسراييل غاصب است هرگز قادر نخواهد بود با تضعيف روحيه پايداري و ايستادگي ملت فلسطين؛ رژيم صهيونيستي و حامي اصلي آن امريكاي جنايتكار را كه اينك نزد افكار عمومي جهانيان منفورتر، ضعيف‌تر و منزوي‌تر از هميشه هستند را از باتلاق و مخمصه راهبردي امروز نجات بخشد.

شرايط بسيار بغرنج در تركيه، عربستان، امارات، يمن، قطر حكايت از آن دارد كه كانون‌هاي قدرت و ذي‌نفوذ يهودي امور اين ممالك را مطابق طرح و برنامه خود مديريت مي‌كنند. انواع فشارهاي سياسي، اقتصادي و توطئه‌هاي پي در پي صهيوني ـ آمريكايي و اروپايي عليه ايران اسلامي با هدف به زانو درآوردن مردم مسلمان و مقاوم اين كشور، آن هم در پوشش ادعاي دروغين تلاش ايران براي دستيابي به جنگ‌افزارهاي اتمي تماماً حكايت از اين حقيقت دارد كه "دنيا در حال يك پيچ بزرگ تاريخي است." حضور یکپارچه امت اسلامی و سایر ملت‌های آزاده و حق طلب در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان خواهد داد که جامعه جعلی اسراییل به سرعت به پایان خود نزدیک می‌شود و دشمنان باید در آینده‌ای نه چندان دور تماشاگر "احیای فلسطین از بحر تا نهر" شوند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس ضمن درخواست از عموم مردم خداجوی استان برای شرکت در راه پیمایی روز قدس اعلام می دارد که حضور پرشور ملت ایران در راه پیمایی روز قدس این پیام را به جهانیان ابلاغ خواهد که مردم ایران به عنوان پیشروان و الگوهای این حرکت مقدس با درک اهمیت و عمق راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان امروز، هیچگاه از فلسطین بعنوان مسأله اول جهان اسلام و نیز مسأله حیاتی جامعه عدالت‌خواه و صلح طلب غفلت نخواهد کرد. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 

 
 
مجمع بسیجیان شهرستان ارسنجان
 
روز قدس ،نشانه‌ی دلبستگی انقلاب و دلبستگی ملت ما به ماجرای قدس شریف و ماجرای فلسطین است
 
چقدر سعی کرده‌اند در طول این سال‌ها روز قدس را که نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل است، تضعیف کنند. روز قدس نشان‌دهنده‌ صف‌بندی حق و باطل، صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است. روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است. روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌ی صهیونیزم است که به وسیله‌ دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرت‌های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است. روز قدس چیز کوچکی نیست. روز قدس یک روز جهانی است. یک پیام جهانی هم دارد. نشان‌دهنده‌ این است که امت اسلامی اولاً زیر بار ظلم نمی‌رود، ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولت‌های عالم برخوردار باشد. امام خامنه ای(مدظله العالی) ۱۳۸۸/۰۶/۲۹
جمعه‌ آخر ماه رمضان، به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام امت و جمهوری اسلامی از سال‌ها پیش شناخته شده و در دنیای اسلام در میان ملت‌ها جا افتاده است. امروز ملت ایران کاری که می‌تواند بکند که از همه کارها هم مهمتر است، تظاهرات است. سال‌های متمادی است که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به دست هم داده اند تا به‌کلّی مسأله فلسطین به دست فراموشی سپرده شود. اما ملتهای مسلمان نمی‌گذارند؛ روز قدس نمی‌گذارد؛ امام بزرگوار ما با تدبیر خودش نگذاشت. این کار بزرگی بود. در خیلی از نقاط عالم، مردم مؤمن و پرشور، با محدودیتهایی که در کشورهای خود دارند ،روز قدس را گرامی می‌دارند.
روز قدس ،نشانه‌ی دلبستگی انقلاب و دلبستگی ملت ما به ماجرای قدس شریف و ماجرای فلسطین است. روزی که مردم مظلوم فلسطین احساس می‌کنند که ملت‌ها پشت سرشان هستند، و بهانه‌ای است و فرصتی است برای روح‌های علاقه‌مند به مسأله‌ی فلسطین و دل‌های پرشور جوانان و قشرهایی از ملت‌های مسلمان، که از مردم فلسطین حمایت کنند و دفاع کنند.
روز قدس، حرکتی است که امام بزرگوار ما آن را آغاز کردند و بحمداللّه روزبه‌روز بهتر و سال‌به‌سال گرمتر از گذشته ادامه دارد و خواهد داشت، این حرکت بسیار عمیق و پرمعنا است؛ فقط یک راهپیمایی نیست؛ خونی است که در این روز در رگ‌های امت اسلامی می‌دود؛ علی‌رغم کسانی که می‌خواهند مساله‌ فلسطین و ملت فلسطین به دست فراموشی سپرده شود، این مساله را روزبه‌روز زنده‌تر می‌کند؛ و همین جور خواهد بود.
اکنون هم که خود دستگاه استکبار و خود صهیونیست‌های خبیث معترفند، معتقدند و ناراحتند ‌که ، جمهوری اسلامی پرچم فلسطین را برافراشته است و نمی‌گذارد با سازشکاری‌هایی که می‌خواهند انجام بدهند، مساله‌ فلسطین را از اذهان عمومی دنیا خارج کنند، با توفیق الهی، ملت بزرگ ارسنجان نیز همراه و همگام با مسلمانان و آزادی خواهان سراسر دنیا  و همانند گذشته روز قدس را گرامی خواهند داشت و در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت خواهند کرد.
همه‌ آحاد مردم عزیز ما بدانند؛ روز قدس پشتوانه‌ امنیت کشور ما هم هست. هر یک نفری که روز قدس توی خیابان می‌آید، سهمی در امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلابش دارد. روز قدس روز بزرگی است، روز مهمی است. ان‌شاءاللَّه امسال، هم در کشور ما و هم در کشورهای اسلامی دیگر، این روز، باعظمت‌تر از همیشه برگزار خواهد شد.
اکنون با گذشت 34 سال از ابتکار هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی، درسال جهاد سیاسی و جهاد اقتصادی  ما بسیجیان ولایت مدار شهرستان ارسنجان ، همراه باموج ملت روزه دار دنیای اسلام ، با لبیک به ندای ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)  در این راهپیمایی پرشور و گسترده شرکت نموده و با اشتیاق حماسه دیگری در روز قدس، خلق خواهیم نمود و تاکید می کنیم که روز قدس، روز اسلام و نماد وحدت و حمایت همه جانبه امت اسلامی از آرمان های فلسطین و قدس شریف است.
 
کانون مطالعات زنان و خانواده بسیج دانشجویی استان فارس
 
تا غده سرطانی اسرائیل به حیات خود ادامه می دهد، این روز های ظلم و تباهی پایان نخواهد یافت
 
  « روز قدس روز حیات اسلام است»
                                                                                 امام خمینی (ره)

امسال 34 سال از صدور فرمان تاریخی خمینی کبیر و نامگذاری روز جهانی قدس به عنوان نقطه عطف اتحاد مسلمانان در مبارزه با صهیونیسم جهانی می گذرد و فرزندان انقلابی امام ( ره) در حالی برای لبیک به ندای پیر و مقتدایشان آماده می شوند که استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار امروزه در باتلاقی که به فرموده امام خامنه ای (دامت برکاته ) خودشان آن را فراهم آورده اند، در حال غرق شدن می باشند و برای نجات از این ورطه مقاومت اسلامی را نشانه گرفته اند که موارد ذیل نشانه هایی از این رفتار خبیثانه می باشد :

1- قرار دادن اسم حزب ا... لبنان در لیست گروه های تروریستی

2- حمایت از گروه های تروریستی و سلفی ها

3- هتک حرمت حرم حضرت زینب (س)

4- برافروختن آتش اختلافات مذهبی در مصر

5- حمایت از گروه های تروریستی در کشور هایی که بیداری اسلامی در آن ها شکل گرفت

6- تلاش برای انحراف مسیر مبارزه ملت مظلوم فلسطین با رنگ و لعاب دادن به شعار پوشالی صلح

7- نفوذ و احاطه بر سران کشور های اسلامی تا جایی که هرگونه شکل گیری هسته های مقاومت را بین ملت هایشان در نطفه خفه می کنند

8- اعمال فشار های مختلف سیاسی و اقتصادی بر کشور های حامی جریان مقاومت

و اینها همه مصائبی است که امروز جهان اسلام به آن مبتلا می باشد و بی شک اگر مسلمانان جهان رهنمودهای امام خمینی ( ره) در تشکیل هسته های مقاومت اسلامی در سراسر جهان برای نابودی کامل استکبار بویژه اسرائیل غاصب و حفظ وحدت در سایه پرچم توحید را چراغ راه خود قرار دهند؛ پایه های خانه عنکبوتی اسرائیل را که سست تر از قبل شده است، به لرزه در می آورند. تا هر چه زودتر شاهد اقامه نماز پیروزی اسلام در قدس عزیز باشیم.

جامعه زنان مسلمان این روز ها از یک سو همدرد با زنان مظلوم فلسطین و غزه هستند و از دیگر سو نگران خواهران خود در سوریه، مصر و بحرین می باشند و می دانند که تا غده سرطانی اسرائیل به حیات خود ادامه می دهد، این روز های ظلم و تباهی پایان نخواهد یافت.

اهانت به حریم مقدس حضرت زینب (سلام الله علیها) اسوه زنان انقلابی و مجاهد تاریخ، امسال زنان عاشورایی ایران اسلامی که همواره در میادین مختلف دفاع از عزت و اقتدار اسلام ناب محمدی(ص) حاضر بوده اند، را بار دیگر به صحنه می کشاند. خواهران دانشجوی بسیجی استان فارس نیز یکبار دیگر هم صدا با سایر اقشار جامعه روز جمعه فریاد عزت و مقاومت بر می آورند و از همه دانشگاهیان و نخبگان ایران اسلامی دعوت می نمایند همگام و همراه با تمام عدالتخواهان و مستضعفان در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند.

بیانیه بسیج حقوقدانان
 
ملتهای مسلمان باید هوشیاری خود را در گوشزد نمودن مجدد خطر فراگیری غده چرکین صهیونیزم و در کالبد کشورهای اسلامی حفظ نمایند

سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ

  امسال در حالی به استقبال آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس می رویم که استکبار و صهیونیسم با وحشت از موج بیداری اسلامی همه توان و راهبرد خود را بر محور ا نحراف جنبش های بیداری در کشور های منطقه متمرکز نموده است. دولت های مرتجع عرب بویژه قطر و دولت سعودی ، گروه های تند رو سلفی و القاعده را برای ایجاد نا امنی در سوریه تجهیز که کمر به نابودی محور مقاومت بسته اند. جنبش بیداری شیعه در بحرین، یمن، شرق عربستان به شدت سرکوب و دولت قانونی اخوان المسلمین که برآمده از رای و اراده مردم بزرگ مصر است را با کودتای بازماندگان و عوامل حسنی مبارک به زیر کشیدند و دولت صهیونیستی در سایه اختلافات موجود در دنیای اسلام به انهدام منازل فلسطینیان و ایجاد شهرک های جدید در عمق اراضی اشغالی با گستاخی هرچه تمام تر ادامه می دهد.

اتحادیه اروپا در خوش خدمتی به رژیم غاصب و با هدف تضعیف محور مقاومت حزب الله لبنان در شرایطی شاخه نظامی حزب الله را در ردیف گروه های تروریستی قلمداد می کند که دولت صهیونیستی اسرائیل بزرگترین شبکه تروریزم دولتی محسوب می شود که جسارت و وقاحت را به جایی رسانده که علنا ًبا اطلاع قبلی، حماس و فلسطین را از هوا و زمین ترور می کنند. در چنین شرایطی ملتهای مسلمان و دولت مردان بیش از گذشته باید هوشیاری خود را در گوشزد نمودن مجدد خطر فراگیری غده چرکین صهیونیزم و در کالبد کشورهای اسلامی حفظ نمایند. از یاد نبرده ایم آرمان رژیم غاصب صهیونیستی تصرف سرزمین های از نیل تا فرات است. دقیقا نقاط حساس و شریان حیاتی جهان اسلام را نشانه رفته اند. حد فاصل نیل تا فرات تمامی مکان های مقدس مسلمین و دنیای اسلام واقع شده است.

ذخایر عظیم انرژی دنیا در این منطقه نهفته ، 70% نفت جهان از این منطقه تامین می شود بالای 800 میلیارد بشکه نفت به جز میدان های نفتی در حال کشف در این منطقه نهفته است. اکثر جنگ های دنیا در این منطقه بر سرنفت بوده است ، در حد فاصل نیل تا فرات 5 دریای بزرگ وجود دارد که تسلط بر این منطقه در واقع تسلط به 5 دریا به آبهای آزاد و استراتژیک را به دنبال دارد. سران کشور های اسلامی بدانند صهیونیزم اگر مجال پیدا کند هیچ ابایی از گسترش جنگ افروزی به دیگر نقاط جهان اسلام ندارد. روز جهانی قدس روزی است که دنیای اسلام و مسلمانان جهان با وحدت کلمه و الهام از آمیزه های اسلام ناب و اندیشه های حضرت امام (ره) خروش انقلابی خود را علیه اشغالگران صهیونیسم فریاد خواهند کرد.

به تعبیر امام راحل عظیم الشان باید برای آزادی قدس از مسلسلهای متکی بر ایمان استفاده کرد . امروز جهان اسلام پتانسیل عظیمی برای تحقق فرمان امام و آزادی قدس در درون خود نهفته دارد . شورای عالی بسیج حقوقدانان استان فارس ضمن محکومیت حرکت های تفرقه افکنانه و جنگ های داخلی در جهان اسلام و حمایت از موج بیداری اسلامی موضع سیاسی و جهت دار اتحادیه اروپا و تضعیف محور مقاومت را محکوم نموده و توده های میلیونی جهان اسلام را به شرکت گسترده در راهپیمایی میلیونی روز جهانی قدس دعوت می نماید.
بیانیه بسیج جامعه زنان

از کنفرانس اسلامی میخواهیم هرچه سریعتر از ادامه جنایات وحشیانه رژیم غاصب در فلسطین اشغالی جلوگیری به عمل آورد

« کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» اینجا فلسطین نیست کربلاست ، اگر امروز حسینی نباشیم فردا یزیدی محشور می شویم این روزها که روز شمار روز جهانی قدس تک شماره شده همچنان در فلسطین، شهر خون و مقاومت شاهد جنایات رژیم صهیونیسمی به سرکردگی استکبار جهانی آمریکا هستیم، جنایاتی که دربرابر جهانیان و سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و خفتگان و بزدلان خود فروخته رخ می دهد.
حال آنکه در سرزمین سلمان و در سینه های پرجوش مردمانش ؛ جوششی آشفته ازخشم برپاست و تنها بشارت می دهد که « وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون» آنان که ستم کرده اند به زودی خواهد دانست که به چه کیفرگاه دوزخ انتقامی باز خواهند گشت ، در تمسک به راه و روش حسینی و زینبی رمزی است نهفته در دل شیعیانی که باحسرت تمام طول عمر خود را با فریاد « یا لیتنا کنا معکم» سپری کرده اند ولی بی صبرانه انتظار فرصتی را می کشند تا به آنچه در دل دارند جامه عمل بپوشانند.

در مکتب عاشورا ذلت و خواری جایگاهی ندارد که پرچم « هیهات من الذله » ودیعه ای است از سالار شهیدان در دست پیروان راستینش ، امروز که دل رهبر انقلاب از حاکمان بزدل و سازمان های بین المللی خون است و در پیام تاریخی خود فریاد مظلومیت فلسطین عزیز را سردادند و مسلمانان و مومنان جهان را به دفاع از ملت مظلوم فلسطین فرا خواندند زنان و کودکان استان فارس در سومین حرم اهل بیت « علیهم السلام» ندای لبیک یا خامنه ای را از عمق جان فریاد می کشند چرا که شهادت را از قبول ذلت و خواری گواراتر می دانند.

ما زنان بسیجی استان فارس با حضور مقتدرانه در راهپیمایی روز قدس ضمن محکوم کردن موافقت دیپلمات‌های اروپایی مبنی بر تروریست بودن حزب ا... لبنان از تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان به خصوص زنان آگاه و انقلابی می خواهیم که به اعتراض و اقدام موثر علیه رژیم غاصب اسرائیل ایستاده و از ملت مظلوم فلسطین دفاع کنند و از کنفرانس اسلامی و سازمان های اسلامی روسای جهان اسلام انتظار داریم با تلاش همه جانبه و اتخاذ تصمیمات مناسب هرچه سریعتر از ادامه جنایات وحشیانه رژیم غاصب در فلسطین اشغالی جلوگیری به عمل آورند.

بسيج جامعه پزشکي فارس
 
سران شکست خورده رژيم صهيونيستي در باتلاق نفاق وتوطئه ي خويش گرفتار شده اند

امام خميني(ره) :روز قدس روز اسلام و روز حکومت اسلامى است.

سي و چهار سال از صدور پيام تاريخي امام خميني(ره)معمارکبير انقلاب اسلامي در سال 1358 مبني بر نام گذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهاني قدس مي گذرد که آزادانديشان و عدالتخواهان درست کردار در سراسر جهان به ابتکار اعجازآميز امام راحل جمعه آخر ماه مبارک رمضان در محکوميت اشغالگري قدس شريف که نمادي از مظلوميت و اسارت در دست يک دولت سراسر نامشروع، جعلي و غاصب مي باشد به خيابانها آمده و برائت خويش را از جنايات و تماميت خواهي هاي بين المللي يک اقليت محدود، فرياد مي زنند و شاهديم که اين حضور معنادار هر ساله چون زلزله اي پايدار، پايه هاي عنکبوتي استبداد و استعمار را مي لرزاند و روح مقاومت را بر تن مجروح اين بقعه شريف اسلامي مي دمد.

درحقيقت روزقدس نماد وحدت جهان اسلام ونقطه عزت وکرامت آن است.با اين وصف،گراميداشت اين روز ماندگارضرورتي ديني،عقلي و سياسي است.قدس درحقيقت نماداسلاميت قضيه فلسطين ومظهر مظلوميت سرزميني است که همواره مورد طمع وآز استعماردرطول تاريخ بوده است.

امسال در حالي اين روز مبارک فرا مي‌رسد که سران شکست خورده رژيم صهيونيستي که هيمنه خود را بخصوص پس از جنگ 33روزه لبنان و جنگ 22روزه غزه در حال فرو ريختن مي بينند در باتلاق نفاق وتوطئه ي خويش گرفتارآمده و تاثير موج بيداري اسلامي در منطقه دامن مردم اين رژيم غاصبگر را نيزگرفته است، در همین راستا رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا در تلاش است با ایجاد اختلاف بین مسلمانان روز جهانی قدس را کمرنگ نموده و با خوش باوری چند صباحی امنیت خود را تضمین نماید و اين فرصتي است تا باري ديگر مردم روزه دار و متدين ايران اسلامي به همراه بسيجيان تمامي اقشار خصوصا بسيجيان جامعه پزشکي استان فارس،در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با روحيه اي جهادي که برگرفته از مجاهدتي خاموش به ميراث مانده از ايام دلدادگي هشت سال دفاع مقدس است به مدد مردم مظلوم فلسطين آمده و با شعارهاي دندان شکن مرگ بر اسرائيل خواستار نابودي تمامي جيره خواران استکبار جهاني در منطقه خصوصا رژيم اشغالگر صهيونيستي باشند.

سازمان بسيج جامعه پزشکي فارس ضمن لبيک مجدد به نداي ملکوتي امام راحل عظيم الشأن و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... خامنه اي، حمايت خود را از مقاومت اسلامي فلسطين تا آزادي کامل قدس شريف از چنگال اشغالگران صهيونيستي اعلام نموده و هرگونه مذاکره و سازش بدون در نظر گرفتن حقوق حقه ملت فلسطين را خيانت به آرمان ملت مسلمان و مقاوم فلسطين دانسته و آن را محکوم مي کند و از تمامي اقشار خصوصا جامعه پزشکي استان فارس دعوت مي¬کند تا همگام با ساير مسلمانان جهان و اقشار ملت ايران وفادار به نظام ورهبري عاليقدردر اين راهپيمايي شرکت نمايند.
ومن ا... التوفیق
مرداد ماه1392 هجری شمسی ، رمضان المبارک 1434 هجری قمری

بیانیه مجمع بسیجیان شهرستان داراب
فلسطین و قدس خط مقدم جهان اسلام در مقابله با قدرت های ستم پیشه دنیای امروز است

بسم الله القاصم الجبارین

"روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست های تفرقه انگیز آمریکا و صهیونیزم است. "

(مقام معظم رهبری)

روز قدس روز نمایش قدرت امت واحده اسلام در برابر چشمان مبهوت مستکبرین و خونخواران جهان، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل زورگویان ددمنش و روز برائت همه ی آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامیان جنایتکار آن است. هم آنانی که در قساوت و ظلم و ستم مدال افتخار را برای همیشه تاریخ بر سینه خود کوبیده اند.

روز قدس روز بیداری ملل مسلمان، روز آفرینش حماسه، روز ارزش گزاردن به مبدا معراج رسول خدا(ص) روز نزول مهر و محبت اسلامی بر دیار زیتون و قدس، این نخستین قبله مسلمانان است.

قدس در جامعه ی بزرگ اسلام نماد اتحاد و همدلی و نقطه مشترک همه ی مسلمین با هر گرایش و مذهب است. قدس سرزمین انبیا و اولیای الهی است که با توطئه و خدعه ی استکبار و نابخردی و خیانت سران برخی کشورهای عربی به صحنه فجیع قتل عام ملتی مظلوم و بی دفاع تبدیل گردیده است.

فلسطین و قدس خط مقدم جهان اسلام در مقابله با قدرت های ستم پیشه دنیای امروز است؛ فلسطین و مردمان مظلومش پرچمدار مبارزه مسلمین و آزادیخواهان جهان علیه کثیف ترین تفکر تاریخ بشری، یعنی صهیونیزم جهانی است. نقش غیر قابل انکار سرزمین فلسطین در ترسیم مسیر آینده جهان اسلام باعث گردیده است تا حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و علمای اعلام و مراجع عظام و اندیشمندان اسلامی، کلید حل مشکلات مسلمانان و مهم ترین مسئله ی دنیای اسلام را فلسطین معرفی نمایند که باید همواره کانون همت، توجه و تلاش امت اسلامی قرار گیرد.

هر روز ناله فرزندان معصوم و بی گناه فلسطین که در زیر چکمه های نظامیان سرتاپا وحشی اسرائیلی، بی رحمانه ترین آزار و شکنجه ها را تحمل می نمایند و نیز شنیدن آه و زاری پیرمردان و پیرزنان این خطه ی اسلامی که اجساد پرپر شده عزیزان خود را بر شانه هایشان حمل می کنند، تصاویری را در جهان خالی از عدالت کنونی ترسیم می نماید که برای مسلمین غم و اندوه و برای ملحدان و کافران جشن و سرور به ارمغان می آورد. مگر می توان صدای گریه طفلی چندساله که رعب و وحشت از حیوانات آدم نمای اسرائیلی را با تمامی سلول های خود درک کرده را شنید وآرام بود.

اینک بار دیگر در آستانه روز قدس قرار گرفته ایم، روز تجدید میثاق با پیر فرزانه، خالق کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که با تدبیر و الهامات آسمانی آخرین جمعه از ماه ضیافت الهی را با احیای یک تفکر دینی روز جهانی قدس نامگذاری کرد، روز ایجاد فرصت برای همبستگی ملت های مستضعف جهان با ملت مظلوم و درد کشیده و زجر کشیده فلسطین و اعلام انزجار و تنفر از رژیم تروریستی اسرائیل.

مجمع بسیجیان شهرستان داراب که همواره مطیع پیر و مرشد خود بوده و هستند، در روز جمعه آخر ماه رمضان همراه با امت روزه دار و مردم ولایت مدار ایران اسلامی به صحنه خواهند آمد و ضمن ابراز نفرت شدید از غاصبان قدس شریف بر حمایت بی دریغ خود از ادامه مقاومت و نیز پشتیبانی از مبارزات مردم عزیز فلسطین تاکید خواهند ورزید، و در همین راستا از عموم مردم روزه دار و احیاگران شب های قدر برای حضور پرشورتر از گذشته در راهپیمایی روز قدس دعوت می نمایند.

 سازمان بسیج مهندسین فارس

حضور در راهپیمایی روز قدس سهمی است در جهت پایان دادن به رنج و سختی امت اسلام

بسم الله الرحمن الرحیم

امت مسلمان قدس رمضان 92 را در شرایطی برگزار خواهند کرد رنج حاصل از توطئه های محور غربی- عربی در جهت حفظ منافع اسرائیل به حد اعلای خود رسیده است. اکنون شرایط منطقه کمتر از یک جنگ تمام عیار نیست، تلفات انسانی و غیر انسانی برابر سوریه را فراگرفته است، ملت مسلمان مصر بدلیل مسامحه در پاکسازی بقایای رژیم مبارک و تکیه بر رژیم های وابسته منطقه انقلاب خود را وارد مرحله ای پر چالش و خونبار نمودند.

ملت مسلمان عراق به بزرگترین قربانی تروریسم سازمان یافته در جهان تبدیل شده است و دیگر ملت های مسلمان رژیم های وابسته به آمریکا تحت شدید ترین مراقبت های پلیسی و امنیتی بسر می برند.

اکنون این سوال مطرح است آیا زمانی فرا نرسیده است که ملت های مسلمان به خود آیند و با کنار گذاشتن تعصبات مذهبی، قومی و عشیره ای توجه خود را به سمت و سوی دشمن اصلی سوق دهند؟ آیا زمانی فرا نرسیده است که به این همه رنج و سختی پایان دهند؟

بی شک آخرین جمعه ماه رمضان نقطه عطفی در سامان بخشیدن به وضعیت موجود خواهد بود.

راهپیمایی قدس هر سال به ما خواهد گفت که دشمن اصلی و مشترک همه امت اسلام کیست و لانه توطئه و فساد در کجا نهفته است. حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس سهمی است در جهت پایان دادن به این همه رنج و سختی امت اسلام

اعضای سازمان بسیج مهندسین ضمن دعوت از همه توده های خداجو همگام و همنفس با مردم روزه دار و مسلمان ایران عزیز شرکتی فعال رقم خواهد زد.      والسلام

بیانیه سپاه فجر استان فارس
نابودی رژیم صهیونیستی مطالبه اول مسلمین عالم در روز قدس
 
بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس بیکران خداوند سبحان و قادر متعال را که به ما توفیق داد با درک ماه مبارک رمضان، به یمن میراث ارجمند حضرت امام خمینی(ره) همراه و همصدا با اقیانوس خروشان امت سرافراز اسلام و خیل عظیم انسان های آزاده و حق طلب جهان، با حضوری پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، طنین حمایت از قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین را سر دهیم و بار دیگر نابودی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از حامیان آن در مجامع بین المللی را - به عنوان مطالبه اول مسلمین عالم - فریاد زنیم.

رهبر كبير انقلاب اسلامي، و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خميني رضوان الله تعالی علیه با درایت و هوشمندي و اعتقاد راسخ به وحدت و انسجام امت اسلام درمقابل یکه تازی قدرتهای استکباری جهان، آخرين جمعه ماه مبارك رمضان را روز جهاني قدس ناميدند.

اکنون که با گذشت 34 سال از ابتکار معجزه گون و هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت روح الله(رحمه الله علیه)، ره آوردهای اعجاب آور آن با سقوط زنجیره ای و تدریجی دیکتاتورهای حاکم و حامی رژیم نامشروع و پلید صهیونیستی، طرح ها و راهبردهای نظام سلطه و صهیونیزم بین الملل به شکست و رسوایی انجامیده است و جبهه متحد و فراگیر اسلامی و ضداستکباری با اقتدار و صلابتی انکار ناپذیر شکل گرفته، وهمچنین درسالی که به نام سال جهاد سیاسی وجهاد اقتصادی است، در اشتیاق خلق حماسه رمضانی در روز قدس، سپاه فجراستان همگام بامردم شهیدپرور و ولایتمدار استان فارس همراه باموج ملت روزه دار ایران اسلامی که با تضرع به درگاه خداوند متعال و امید به عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و الهام از آموزه های جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی و لبیک به ندای ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) در این راهپیمایی پرشور و گسترده حضور یافته، و تاکید می کنیم که روز قدس، روز اسلام و نماد وحدت و حمایت همه جانبه امت اسلامی از آرمان های فلسطین و قدس شریف است.
بسیج اصناف فارس
گراميداشت روز قدرس ضرورتي ديني،عقلي و سياسي 

مقام معظم رهبری : روز قدس یک روز بین المللی اسلامی و روز بزرگ و مهمی است که ملت ایران و دیگر ملتهای مسلمان، حرف حقی را که استکبار حداقل شصت سال برای خاموش کردن آن سرمایه گذاری کرده بود، فریاد می کنند.

سي و چهار سال از صدور پيام تاريخي امام خميني(ره)معمارکبير انقلاب اسلامي در سال 1358 مبني بر نام گذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهاني قدس مي گذرد که آزادانديشان و عدالتخواهان درست کردار در سراسر جهان به ابتکار اعجازآميز امام راحل ، جمعه آخر ماه مبارک رمضان در محکوميت اشغالگري قدس شريف که نمادي از مظلوميت و اسارت در دست يک دولت سراسر نامشروع، جعلي و غاصب مي باشد به خيابانها آمده و برائت خويش را از جنايات و تماميت خواهي هاي بين المللي يک اقليت محدود، فرياد مي زنند و شاهديم که اين حضور معنادار هر ساله چون زلزله اي پايدار، پايه هاي عنکبوتي استبداد و استعمار را لرزانده و آن را ضعیف تر نموده و روح مقاومت را بر تن مجروح اين بقعه شريف اسلامي ميدمد.

درحقيقت روزقدس نماد وحدت جهان اسلام ونقطه عزت وکرامت آن است.با اين وصف،گراميداشت اين روز ماندگارضرورتي ديني،عقلي و سياسي است. قدس درحقيقت نماداسلاميت قضيه فلسطين ومظهر مظلوميت سرزميني است که همواره مورد طمع و آز استعماردر طول تاريخ بوده است.

همچنین در روز قدس تمامی سران کشورهای استعماری از طریق رسانه ها، چشم انتظار نشسته اند تا حضور مردمی را ببینند که مورد تحریم قرار گرفته اند . برای آنها روز قدس روزی است که چشم انتظار هستند تا تأثیر تحریم ها ی خود را بر مردم ایران به نظاره بنشینند .

این موضوع در حالی است که اکثر رسانه های خارجی وابسته به جریان استعمارگر جهانی بارها در گزارش های خود ، تلاش کرده اند شعار بی تأثیری تحریم ها را شعاری حکومتی از جانب دولتمردان ایران جلوه دهند و نظر مردم را به گونه ای دیگر منعکس کنند . این رسانه ها کوشیده اند به مخاطبان خود القا کنند که این تحریم ها و تهدید ها توانسته بخشی از مردم را جذب کشورهای طراح تحریم ها کند و در نهایت این اقدامات در زمینگیر کردن ایرانیان موثر بوده است .

استکبار جهانی به خیال خام خود قصد دارد با تحریم های اقتصادی ملت بزرگ ایران را از اهداف بزرگ خود خسته و شکست خورده نشان دهد، اما نمی داند که این ملت سالهاست انواع تحریم ها و هشت سال جنگ تحمیلی همراه با تحریم را تجربه کرده است و با اراده ای آهنین از این مرحله نیز به سلامت و با قدرت خواهند گذشت و به استکبار جهانی طعم شکست و استواری را نشان خواهد داد.

از این رو حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس و اعلام علنی انزجار از کشور های استعماری نیز می تواند خنثی کننده این سناریوی تحریم و تهدید باشد ، از دیگر سو این حضور بیان کننده حمایت بی شائبه مردم از مسئولان جمهوری اسلامی و تأیید تلاش های آنان در زمینه دیپلماتیک به ویژه دیپلماسی بیداری اسلامی خواهد بود که این پشتوانه مردمی نیز در افزایش قدرت چانه زنی دیپلمات های ایرانی بر سر حقوق ملت ایران بسیار حائز اهمیت است.

ملت بزرگوار ایران خود را برای یک راهپیمایی دشمن‌شکن پا به پای مسلمانان جهان علیه رژیم صهیونیستی آماده می‌کند و جامعه اصناف و بازار روز جمعه آخر ماه رمضان همپای ملت ایران به خیابانها خواهد آمد و شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" را سرخواهد داد.

سازمان بسيج اصناف استان فارس ضمن لبيک مجدد به نداي ملکوتي امام راحل عظيم الشأن و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... امام خامنه اي(مد)، حمايت خود را از مقاومت اسلامي فلسطين تا آزادي کامل قدس شريف از چنگال اشغالگران صهيونيستي اعلام نموده و هرگونه مذاکره و سازش بدون در نظر گرفتن حقوق حقه ملت فلسطين را خيانت به آرمان ملت مسلمان و مقاوم فلسطين دانسته و آن را محکوم مي کند و از تمامي اقشار خصوصا جامعه بسیجیان اصناف استان دعوت بعمل می آید تا همگام با ساير مسلمانان جهان و اقشار ملت ايران وفادار به نظام ورهبری در اين راهپيمايي شرکت نمايند.

بسیج دانش آموزی فارس
 
روز قدس نماد آزادي‌خواهي، وحدت و همدلي امت اسلامي

بسم‌ الله ‌الرحمن‌ الرحيم

تاوان بي‌توجهي‌هاي مسلمانان ديروز، نسبت به قبله اول خود، امروز به قيمت خون‌هاي بي‌گناه و فشارهاي بي‌حد و محرويت‌هاي ضدبشري پرداخته مي‌شود.

ملت غيور و سلحشور ايران اسلامي روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراييل غاصب نمي‌داند كه اسراييل و صهيونيسم، حقيرتر از آن است كه نياز به اين‌ همه تجهيز باشد؛ بلكه روز قدس روز مبارزه با استكبار جهاني و حمايت از مستضعفين جهان است.

دانش آموزان بسيجي نيز با حضور خود در تمامي صحنه‌ها و جلوه‌هاي مبارزه و معارضه، بارزترين شكل تعهد را به نمايش خواهند گذاشت. روز قدس نماد آزادي‌خواهي، وحدت و همدلي امت اسلامي است و مسلمانان جهان همه‌ ساله با راهپيمايي گسترده در جهان ضمن اعتراض به اشغالگران، آزادي قدس شريف از چنگال رژيم صهيونيستي را مطالبه مي‌كنند.

امت اسلامي و ساير ملل آزادي ‌خواه و عدالت‌طلب جهان با شركت در راهپيمايي روز قدس امسال بلندتر از هميشه فرياد نابودي اين غده سرطاني را سر مي‌دهند و ضمن همدردي با ملت مظلوم فلسطين ، برآزادي قدس شريف و همه اراضي اشغالي و احقاق حقوق تضييع شده آنان تاكيد مي‌كنند.

بدینوسیله ضمن اعلام حضور گسترده دانش آموزان بسيجي سراسر كشور در راهپیمائی عظیم روز جهانی قدس ، ازکلیه مردم شریف و همیشه درصحنه نیز برای خلق حماسه ای دیگر در روز قدس دعوت می نمائیم.
روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
 
انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 2
نجفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:23 - 1392/05/10
0
1
ان شاالله با هر مشت گره کرده خود ، دندانی از یاوه گویان غاصب را خواهیم شکست.
ما بسیجیان منطقه فورگ داراب آماده ایم و حمایت خود را از بیانیه سپاه ناحیه داراب اعلام می داریم
پایگاه قمربنی هاشم بسیج خواهران داراب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:43 - 1392/05/10
0
1
امید به خدا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد حق طلبی و بیزاریمقابل استکبار و سیاست های تفرقه انگیز آمریکا و صهیونیزم اعلام می داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: