آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷
سردار بوعلی:
سردار بوعلی در این مراسم خاطرنشان کرد: فارس دارای ظرفیت ها و استعدادهای بی شماری است و با تمام وجود در خدمت مردم شریف این استان خواهم بود.
به گزارش تنویر، آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه فجر استان فارس با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه و جمعی از مسئولان ارشد استان فارس برگزار شد.

سردار غیاثی با بیان اینکه رزق پاسداری را قدر بدانیم و تمام کارهایمان از روی اخلاص باشد، گفت: خدا را شاکرم که توانستم 4 سال در خدمت مردم و بسیجیان استان فارس باشم و اتفاقات بسیار خوبی ظرف این مدت توسط همکاران بنده رقم خورد و همه چیز حاصل تلاش همکاران بنده از روی اخلاص بوده است.

وی با بیان اینکه فارس اقتضائات خاص خودش را دارد و برای نظام و کشور یک فرصت است، گفت: یکی از این فرصت ها عنوان مهم سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) بوده و توصیه می کنم مجاوران حرم مطهر حتما ارتباط هدفمند با این امامزاده واجب التعظیم داشته باشند.

وی افزود: طِیِ این مدت تلاش کردیم همه اقداماتمان ذیل این عنوان مهم انجام شود و همه اقدامات استان نیز باید ذیل این عنوان مهم برنامه ریزی و اجرا شوند.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی نیز در این مراسم ضمن تجلیل از تلاش های سردار سید هاشم غیاثی، گفت: یکی از خصوصیات خوب سپاه فجر کانون وحدت بودن این مجموعه است بطوری که هر کجا در استان نیاز به وحدت و همدلی بوده سپاه فجر سردمدار و وحدت آفرین بوده است.

وی با بیان اینکه سپاه فجر دارای اشراف اطلاعاتی عالی و قوی در حوزه های مختلف است، گفت: سپاه فجر همکاری نزدیکی با نهاد قضائی فارس در پرونده های متعدد داشته و مسئله پیشگیری از وقوع جرم یکی از محورهای همکاری است که توسط این دو نهاد در حال پیگیری است.

رییس کل دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد: با همکاری سپاه فجر و در راستای تحقق شعار سال توانستیم 62 کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل استان فارس را احیا کنیم.

سردار بوعلی در این مراسم خاطرنشان کرد: فارس دارای ظرفیت ها و استعدادهای بی شماری است و با تمام وجود در خدمت مردم شریف این استان خواهم بود.

به گزارش تنویر، در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار یداله بوعلی بعنوان فرمانده سپاه فجر معرفی شد و ضمن تجلیل از زحمات سرتیپ دوم پاسدار سید هاشم غیاثی ایشان طِیِ حکمی از طرف سردار سلامی بعنوان مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر: