آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
مسئول سازمان بسیج اصناف فارس
مسئول سازمان بسیج اصناف فارس خبر داد: شهید شاخص اصناف کشور در شیراز معرفی می شود.
مسئول سازمان بسیج اصناف فارس با اعلام اینکه شهید نوازالله رنجبر، شهید شیرازی به عنوان شهید شاخص بسیج اصناف در سطح ملی انتخاب شده است، از برگزاری رزمایش عاشقان ثارالله درهفته بسیج اصناف خبر داد.

مهدی دوکوهکی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در  شیراز، با بیان اینکه امسال شهید نوازالله رنجبر، شهید شیرازی به عنوان شهید شاخص بسیج اصناف در سطح ملی انتخاب شده است، اظهار داشت: 4 شهریور ماه سالروز شهادت شهید حاج مهدی عراقی به عنوان روز بسیج اصناف نامگذاری شده است.

وی در تشریح برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج اصناف در سطح استان فارس با بیان اینکه برنامه‌های این هفته به همت و با همکاری اتاق‌های اصناف، اتحادیه‌های صنفی و و خیرین بازار با عنوان رزمایش "عاشقان ثارالله" در فارس برگزار می‌شود، تصریح کرد: گردهمایی و غبارروبی، عطرافشانی، روایتگری و تجلیل از خانواده شهید نوازالله رنجبر در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز در روز پنجشنبه از نخستین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

رزمایش بزرگ کمک مومنانه در روز یکشنبه با حضور فرماندهی سپاه فجر فارس همراه با رئیس اتاق اصناف استان و روسای اتحادیه‌های اصناف مختلف در حسینیه پیامبر اعظم(ص)، با محوریت توزیع اقلام مورد نیاز بیماران کرونایی همچون 160 دستگاه کپسول اکسیژن، ماسک، دستگاه اکسیژن‌ساز، مانومتر، در کنار توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی در سطح استان که 2 هزار بسته در شیراز توزیع می‌شود، شامل اقلام مورد نیاز خانواده‌های درگیر و آسیب‌دیده از کرونا به ارزش تقریبی هربسته 400هزار تومان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این سازمان از بسیج است که به گفته مسئول سازمان بسیج اصناف فارس، به همت صنوف مختلف و بازاریان تهیه شده است.

دوکوهکی از توزیع 120 سری جهیزیه در ادامه این رزمایش بزرگ در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: هر سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، جاروبرقی، ظروف تفلن و چینی و دیگر لوازم آشپزخانه به ارزش تقریبی 20 میلیون تومان است.

وی ادامه داد: توزیع بسته‌های فرهنگی شامل ادعیه مرتبط با ماه محرم و صفر به ویژه دعای هفتم صحیفه سجادیه همراه با عکس مدافعان سلامت در هر شهرستان، و نیز توزیع بیش از 6هزار سری لوازم‌التحریر شامل 5جلد دفتر، مداد، پاک‌کن، خودکار، تراش و خط‌کش ارزش 70هزار تومان، همراه با توزیع 130هزار عدد ماسک از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده برای این رزمایش بزرگ در هفته گرامیداشت بسیج اصناف است.

تجلیل از 50 نفر از خیرین بازار، تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در سراسر استان، راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون جهت واکسینه شدن اصناف و بازاریان در محل مسجد وکیل شیراز از دیگر خدماتی است که مسئول سازمان بسیج اصناف برای هفته بسیج اصناف از آن یاد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: