آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
فرمانده سپاه فجر فارس:
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر نشان دادن سیره و روش شهدا است گفت: معرفی شهدای شاخص باید در استان فارس و توسط اقشار مختلف بسیج مورد توجه باشد.

به گزارش روابط عمومی سپاه فجر فارس، سردار یداله بوعلی در رزمایش بزرگ کمک مومنانه بسیج اصناف با عنوان «عاشقان ثارالله» اظهار داشت: شهید نوازالله رنجبر از شهدای اصناف فارس که به عنوان شهید شاخص ملی نیز انتخاب شده است، علاوه بر اینکه از قشر صافکار بود، در رزم هم حضور گسترده داشته و آرپی جی زن ماهری بود.

وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر نشان دادن سیره و روش شهدا است گفت: معرفی شهدای شاخص باید در این راستا در استان فارس و توسط اقشار مختلف بسیج در استان مورد توجه باشد.

در ادامه این برنامه مهدی دوکوهکی، مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج اصناف با ییان اینکه استان فارس ششصد شهید اصناف دارد اظهار داشت: سالروز شهادت شهید محمد عراقی به عنوان روز بسیج اصناف نامگذاری شده است و به همین مناسبت همه ساله طی یک هفته برنامه‌هایی برگزار می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه این قشر از جامعه در خط مقدم جنگ اقتصادی است، گفت: در ایام مبارزه با کرونا هم این قشر با اجرای هشت مرحله رزمایش کمک مومنانه، در این راه خوش درخشیدند و با تهیه اقلام مورد نیاز اقشار مختلف مردم و ارائه خدمات مختلف به تناسب صنف خود ارائه خدمت کردند.

دوکوهکی با تاکید بر اینکه این رزمایش ملی با محوریت نذر نفس در کل کشور و همزمان شیراز و استان فارس درحال برگزاری است، تصریح کرد: اقلام مورد نظر در این راستا را عموما از تولیدات داخل است که شامل 160کپسول اکسیژن، 200 دستگاه مانومتر، 40دستگاه اکسیژن ساز، نوشت افزار، جهیزیه، ماسک و بسته معیشتی می‌شود.

به گفته وی تقوای اقتصادی و جهاد اقتصادی از جمله مسائلی است که باید در اجرای فعالیت بر آن تاکید داشت و بسیج اصناف این امر را همواره مدنظر دارد.

محمود هاشمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس هم در ادامه این برنامه اظهار داشت: شاید هیچ قشری نسبت به ولایتمداری، بخشش، همکاری و پای کار نظام بودن مثل بازاریان نباشد.

وی بی‌مهری به اصناف را از گلایه‌های این قشر دانست و گفت: در ایام مبارزه با کرونا که آب از جای دیگر گل آلود است، از اصناف آب زلال می‌خواهند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس اصناف را حبیب الله دانست و با بیان اینکه باید کمر همت برای حمایت از این دولت ببندیم، تاکید کرد: اگر دولت تصدی‌گری را از این قشر بردارند قطعا وضعیت بهبود پیدا خواهد کرد پس اصلاح قوانین این صنف یکی از ملزومات است.

وی تاکید کرد: اقتصاد خرد کف بازار به اقتصاد کلان کمک خواهد کرد و بسیج اصناف، نقش مهمی در این راه دارد و اگر دنیا نمی‌تواند این نظام راشکست دهد، به دلیل وجود اقشار مختلف بسیج است.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم، از خانواده شهید رنجبر، فرماندهی و نماینده ولی فقیه در سپاه فجر، و تعدادی از فعالین بسیجی و پاسدار بسیج اصناف تقدیر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: