آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
فرمانده سپاه فجر فارس:
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه سیره شهدا یک گنجینه عظیم است، گفت: بزرگداشت یاد شهدا رسالت مهم مسئولان و فعالان فرهنگی است.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس، شامگاه چهارشنبه، ۱۰ آذرماه در حاشیه نخستین یادواره شهدای حقوقدانان جنوب کشور که در شیراز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا این کار را رسالت مهم مسئولان و فعالان فرهنگی دانست.

وی با بیان اینکه سیره شهدا یک گنجینه عظیم است، افزود: این گنجینه عظیم بهترین الگو برای زندگی سعادتمندانه و سرافرازانه در دنیا و آخرت است.

بوعلی با یادآوری اینکه اقشار مختلف مردم ایران در دفاع از انقلاب اسلامی به خصوص در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی کرده‌اند، گفت: اینکه هر قشری شهدای شاخص خو را بشناسد، تکریم و به جامعه معرفی کند، یک حرکت فرهنگی بسیار شایسته و قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: امروز شاهد برگزاری یادواره شهدای حقوقدان جنوب کشور به میزبانی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) بودیم که بار دیگر ظرفیت‌های فرهنگی این شهر را در سطح کشور به همگان نشان داد.

یادآور می‌شود، در این مراسم یاد و خاطره ۴۳ شهید حقوقدان جنوب کشور گرامی داشته و از جمعی از خانواده‌های شهدا تجلیل به عمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: