شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۲۶:۳۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
شهرستان ارسنجان همزمان با چهل ویکمین سالگرد دفاع مقدس حال و هوای خاصی گرفته و روایت فاتحانه عملیات والفجر ۲ که به عنوان عملیات بی بدیل رزمندگان اسلام شناخته می‌شود، در این خطه در حال شبیه سازی و اجرا است.
دوران هشت ساله دفاع مقدس یکی از درخشان ترین عرصه های دفاع و نقطه عطفی در عمر انقلاب اسلامی محسوب می شود، هنگامه ای که ملت ایران از پیر و جوان،زن و مرد گرفته تا فقیر و غنی در اتحادی بی‌نظیر به مصاف با دشمن متجاوز بعثی رفتند که به پشتوانه یک دنیا قدرت و ثروت، فکر خبیثانه تجاوز به خاک ایران را در سر پرورانده بود اما در این سمت با سدی بنام عشق ،ایثار و شجاعت مواجه و عقب رانده شد.

در چهل ویکمین سالگرد دفاع مقدس رزمایش بزرگ عملیات والفجر 2،شاخص‌ترین برنامه این هفته هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در ارسنجان و مجاور تپه شهدای گمنام این شهرستان در حال اجرا است.

اولین شب از رزمایش بزرگ دفاع مقدس با محوریت شب روایتگری و خاطره با حضور سردار سید معین انجوی نژاد برگزار شد، در ابتدای مراسم سرهنگ پاسدار فر ج الله قیطاسی ضمن خیر مقدم به مردم شریف ارسنجان و میهمانان حاضر در مراسم، برنامه های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد. 

سردار سید معین انجوی نژاد از یادگاران وجانبازان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رزمندگان شجاع ارسنجان در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و در ادامه، فرهنگیار پاسدار علی اکبر خواجه ای میهمان دیگر این مراسم بود، که به مناسبت هفته دفاع مقدس به مداحی پرداخت.

در پایان با حضور پرشور مردم شهرستان ارسنجان شبیه سازی عملیات والفجر2 انجام شد.




نام:
ایمیل:
* نظر: