جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۲۹:۲۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
گردهمایی بزرگ یادگاران هشت سال دفاع مقدس در حوزه کربلا برگزار شد
به مناسبت هفته دفاع مقدس، همایش بزرگ یادگاران هشت سال دفاع مقدس در حوزه کربلا برگزار شد.

در ابتدای برنامه، سروان پاسدار سجاد جوکار ضمن خیر مقدم به حاضرین در این همایش معنوی خطاب به رزمندگان گفت: شما رزمندگان در دفاع مقدس کارنامه ای درخشان و ماندگار از خود به یادگار گذاشته اید که انقلاب اسلامی ایران را تا همیشه بیمه کرده است.

در ادامه، حاج عبدالرضا روستا معاون هماهنگ کننده سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و شهدای سلامت علی الخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: وضعیت اقتصادی امروز ما ناشی از غفلت مردم ومسئولین از تأکیدات مقام معظم رهبری به مقوله اقتصادی هست که حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) شعارهای چند سال‌ متوالی را با موضوع اقتصادی نامگذاری کردند.

به گفته وی، یکی از مشکلات جامعه ما، مشکلات فرهنگی هست، که امام امروز انقلاب ما بارها از آن تحت عنوان شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی یاد کردند، اما باز هم مردم و مسوولین ما غفلت کردند و هر جا از دیدگاه‌ها ی مقام معظم رهبری فاصله گرفتیم چیزی جز زیان و خسران شامل حال ما نشد.

وی  افزود: اخیرا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به شدت روی فضای مجازی تاکید می کنندو می فر مایند:من اگر رهبر نبودم مسؤول فضای مجازی کشور می شدم، که اهمیت فوق العاده این موضوع را در عصر حاضر می رساند.

روستا، علت برنامه ریزی دشمن در فضای مجازی را نا امید شدن از جنگ نظامی دانست و گفت: دشمن بارها در جنگ نظامی ما را محک زده و آن روزهایی که امکانات قابل توجه نداشتیم،هشت سال در مقابل تمام استکبار جهانی سرافرازانه ایستادیم.

وی افزود: تمرکز امروز دشمن روی فضای مجازی و جنگ نرم است. زیرا هزینه در جنگ نرم پایین است و دشمن هر زمانی اراده کند، فکر واندیشه جوانان ما را مورد هدف قرار می دهد.

وی در ادامه از رزمندگان دفاع مقدس در خواست کرد: هر کس در حد توان و حوزه تخصص خود در مبارزه با جنگ نرم ورود کند.

وی افزود: همانطور که دشمن در این 42 سال تجربه ای جز شکست نداشته، انشاالله در جنگ نرم نیز سرنوشتی جز خفت و خواری نخواهد داشت.





نام:
ایمیل:
* نظر: