شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۵۸:۱۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
امام جمعه شهرستان ارسنجان:
امام جمعه شهرستان ارسنجان، بسیج را یکی از معجزات انقلاب اسلامی دانست که توسط امام راحل تشکیل شد.
جلسه شورای اداری شهرستان به مناسبت هفته بسیج و هماهنگی های لازم در اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته بسیج، با حضور امام جمعه، فرماندار ، فرمانده وجمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج و سایر مسئولین ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

امام جمعه شهرستان ارسنجان در این جلسه با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، بسیج را یکی از معجزات انقلاب اسلامی دانست که توسط امام راحل تشکیل شد و افزود: بسیج شجره طیبه ای است که همواره و هر لحظه ثمرات پر برکتی دارد و آن چیزی که باید همه ما به آن توجه کنیم تفکر بسیجی است و باید با فرهنگ و تفکر بسیج مشکلات مردم را حل کرده و این تفکر تا ظهور امام زمان (عج) بایدبصورت ناب به نسل‌های آینده منتقل شود.

فرماندار شهرستان ارسنجان نیز بر اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته بسیج به همکاری مسئولین دستگاهای اجرایی با ناحیه مقاومت بسیج تاکید کرد.

سپس فرمانده ناحیه مقاومت ضمن گرامیداشت هفته بسیج، برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد.

سرهنگ قیطاسی گفت: برنامه های هفته بسیج امسال با شعا ر "بسیج پاره تن مردم است" آغاز خواهد شد و بیشتر اهداف برنامه های شاخص پیرامون خدمت رسانی به مردم بخصوص قشر محروم جامعه می باشد.

وی از مسؤولین ادارات شهرستان ارسنجان درخواست کرد که با استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن هفته بسیج استفاده کنند.




نام:
ایمیل:
* نظر: