آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
استقبال باشکوه مردم
استقبال باشکوه شیرازی‌ها از شهدای دوران دفاع مقدس؛ پیکر شهدا با شهادت حضرت زهرا (س) تشییع می‌شوند.
امروز سومین حرم اهل بیت دوباره معطر به عطر شهدا شد و مردم در سرمای زمستان گرمابخش مراسم استقبال از شهدا در فرودگاه شهید دستغیب بودند.
 امروز سومین حرم اهل بیت دوباره معطر به عطر شهدا شد و مردم در سرمای زمستان گرمابخش مراسم استقبال از شهدا در فرودگاه شهید دستغیب بودند.

شهدایی که امروز در میان استقبال مردم و مسئولان وارد شیراز شدند، از شهدای دوران دفاع مقدس هستند که در روز شهادت حضرت زهرا(س) تشییع و در نقاط مختلف استان به خاک سپرده می‌شوند.

براساس اظهارات هاشم جمالی، دبیر مراسم تشییع شهدای دوران دفاع مقدس در استان فارس این شهدا 9 نفر هستند که 4 نفر شناسایی شده و 5 نفر گمنام هستند.

در حالی تا شب گذشته تعداد شهدا 8 نفر اعلام شده بود که امروز تعداد شهدا 9 نفر اعلام شد و مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

به گفته وی چندین مراسم با حضور پیکرهای مطهر شهدا در این ایام در شیراز و شهرستان‌های فارس برگزار می‌شود و پیکرهای مطهر تمام این شهدا در روز سالروز شهادت حضرت زهرا(س) 16 دی‌ماه تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

براساس گفته‌های جمالی یکی از شهدای شناسایی شده مربوط به شیراز است که در این کلان‌شهر به خاک سپرده می‌شود و سه شهید دیگر شناسایی شده هم مربوط به قیروکارزین و خفر هستند که پیکرهای مطهر این شهدا هم در این شهرستان‌ها تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

دبیر مراسم تشییع شهدای دوران دفاع مقدس در استان فارس اعلام کرد که پیکرهای مطهر 5 شهید گمنام هم در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در 5 نقطه شیراز به خاک سپرده خواهند شد.

همچنین مراسم وداع با شهدا در شب سالروز شهادت حضرت زهرا(س) یعنی روز چهارشنبه، 15 دی‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: