آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
فرمانده سپاه فجر فارس:
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بسیجیان هر کجا که نیاز باشد، نه تنها در دیار خود بلکه در اقصی نقاط کشور، خالصانه حضور پیدا می‌کنند و که حضور آن‌ها در سیل خوزستان و لرستان چشمگیر بود.
 سردار بوعلی فرمانده ارشد سپاه فجر فارس هممزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، از مناطق سیل زده جنوب فارس به ویژه بخش چاهورز لامرد به صورت میدانی بازدید کرد و در جریان بازسازی و نحوه خدمات رسانی به مردم سیل زده بخش چاهورز قرار گرفت.
در نشست صمیمی که سردار بوعلی با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و گروه های جهادی صورت گرفت ابتدا سرهنگ پاسدار سید محمود جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد توضیحاتی درمورد سیلاب در بخش چاهورز و نحوه خدمات رسانی به مردم بیان کرد و پس از آن، فرمانده حوزه شهید مدنی چاهورز سرگرد پاسدار یونس عرفان پور سردار را در جریان جزئیات امداد رسانی به مردم توسط گروه های جهادی بسیج در سیلاب این بخش قرار داد .
سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس ضمن تبریک ایام الله دهه فجر وتشکر از خدمات رسانی بسیجیان اظهار داشت : بسیجیان هر کجا که نیاز باشد نه تنها در دیار خود بلکه در اقصی نقاط کشور خالصانه حضور پیدا می کنند.که حضور آنها در سیل خوزستان و لرستان چشمگیر بود .
وی ضمن ستایش از عملکردبسیجیان در ساعات اولیه سیل در بخش چاهورز گفت: شما بسیجیان در لحظات سختی در کنار مردم قرار گرفتید که بسیار ارزشمند است وقتی مردم در بحران ها مانند سیل و زلزله شما را در کنار خود می بینند با تمام اضطراب احساس آرامش می کنند که جای خدا قوت دارد.
فرمانده ارشد سپاه فجر فارس در ادامه گفت: جهت حمایت از خانواده های مستمند که توانایی ساخت واحد مسکونی ندارند به صورت جهادی کمک خواهد شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: