چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۸:۲۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
مشاور استاندار در امور ایثارگران:
مشاور استاندار در امور ایثارگران تاکید کرد: وصیت نامه شهدا راه چگونه زیستن را به ما نشان می‌دهد.
قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارسنجان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور پرشور بسیجیان، مسئولان و اقشار مختلف مردم این شهرستان در فضایی معنوی غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد.

حاضران در این مراسم باشکوه با حضور در سر قبور مطهر شهدا با غبارروبی و گلباران مزار آن‌ها ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گلکون کفن این شهرستان ادای احترام کرده و یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

مهمان ویژه این مراسم سردار سید معین انجوی نژاد مشاور استاندار فارس در امور ایثارگران بود. که ضمن تبریک دهه پرفروغ فجر به حاضران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: یکی از راه‌های زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا خواندن وانتشار وصیت نامه این بزرگواران است که راه چگونه زیستن را به ما نشان می دهد.

سردار انجوی نژاد با توجه به سیره شهدا وجه اشتراک همه شهدا را عشق به خداوند متعال و اهل بیت، دلبسته نبودن به دنیای مادی و ولایتمداری دانست.

وی اظهار داشت: ما از هر قشری شهید داریم که همه شهدا داری خانواده بوده و به خانواده خود علاقمند بودند، ولی جهت دفاع از کیان انقلاب اسلامی احساس تکليف کرده و جان با ارزش خود را فدای اسلام و انقلاب کردند.

در ابتدای مراسم نیز مداح ولایتمدار اهل بیت کربلایی سعید دهقانی با مدیحه سرایی خود نام و یاد شهدا را گرامی داشت.





نام:
ایمیل:
* نظر: