شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۲:۰۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
به همت ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد:
مراسم بزرگداشت یوم الله دهه فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همت ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.
مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم انقلابی شهرستان ارسنجان در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام ابراهیمی طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و دفاع مقدس، فرا رسیدن چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی را تبریک گفت و این انقلاب را الگویی برای آزادیخواهان دنیا برشمرد.

وی حضور مردم در صحنه، رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) و ایمان و اراده مردم را از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: این انقلاب به علت الگوگیری از مکتب اهل بیت (ع) با قدرت و عظمت به جلو می رود و ارزش‌های والای انقلاب امروزه به دنیا صادر شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی، حضور انسانهای مؤمن، فداکار، بابصیرت و انقلابی همیشه در صحنه ایران و عنایات خداوند متعال را از عوامل تداوم انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: هم اکنون نیز به فضل الهی و هدایت مقام معظم رهبری به عنوان رهبری مقتدر ، این نظام راه خود را ادامه خواهد داد و هر روز به سوی پیشرفت بیشتر حرکت خواهد نمود و به یاری خداوند پرچم این نظام وانقلاب به دست صاحب اصلیش حضرت مهدي (ارواحنافداه) خواهد رسید.

بیان خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ارسنجان توسط برادر بسیجی ابراهیم برزگر، اجرای گروه سرود و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: