پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۰۵:۳۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
به همت سپاه ناحیه ارسنجان برگزار شد:
سپاه ناحیه ارسنجان، یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج ولیعصر (عج) را برگزار کرد.
یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) به همت سپاه ناحیه ارسنجان برگزار شد.

حجت الاسلام عادل فاطمی پویا نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه فجر، گفت: اکثر شهدا علاوه بر نقش آفرینی در ۸ سال دفاع مقدس، در پیروزی انقلاب اسلامی نقش فعال و پررنگ داشتند.

وی افزود آنچه که باعث شد شهدا از مال، زندگی، خانواده ها و تمام دارایی شان دل بکنند، اعتقاد به مکتب ولایتمداری و دین داری بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ارسنجان خاطرنشان کرد:شهدا متکی به فرهنگ غیرت، ایثار، مقاومت، مردم داری و شهادت بودند و جوانان ولایتمدار ما باید سیره شهدا را در خود تقویت کنند.

وی خطاب به جوانان و نوجوانان گفت : دشمن همیشه سعی میکند در مقابل فرهنگ ناب شهدا، ضد فرهنگی را علم کند که نمونه بارز آن تلاش‌های ناجوانمردانه آنان در فضای مجازی می باشد که فرهنگ شهادت وایثار را زیر سوال برده و گاهی جوانان ما تحت تاثیر سلبریتیها قرار میگیرند.

حجت الاسلام فاطمی پویا در ادامه افزود: در زندگی دنباله رو کسی باشید که مردانگی و شرافت داشته باشد و اگر دین ندارد لااقل آزادمرد باشد.

وی در پایان خطاب به حاضران گفت: اگر انس با شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهید هیچگاه پیرو فرهنگ غربی نخواهید شد و دشمنان نمی‌توانند شما را از مسیر هدایت خارج کنند.

در ادامه مراسم مداح دلسوخته اهل بیت کربلایی رضا اعتمادی به مدیحه سرایی پرداخت،همچنین گروه سرود پایگاه مالک اشتر اقدام به اجرای سرودهای انقلابی کرد.





نام:
ایمیل:
* نظر: