پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۴۵:۰۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
یادواره شهید حسین شهابی و گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان ارسنجان برگزار شد.
مراسم بزرگداشت ایام ا... دهه فجر و گرامیداشت شهادت حسین شهابی و با سخنرانی سرگرد پاسدار علی قانع جانشین سپاه ناحیه ارسنجان و روایتگری داوود دهقان در مسجد حضرت ابالفضل(ع) روستای شرق آباد ارسنجان برگزار شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت:در شرایطی انقلاب کردیم که دنیا در اختیار دو بلوک شرق و غرب بود و ارتش توخالی شاه که ادعای ژاندارم بودن منطقه را داشت و مردم ازادیخواه ایران را به مناسبت‌های مختلف به خاک و خون می‌کشید در مقابل دشمنان ایران دو روز نیز مقاومت نکرد.

وی ضمن اشاره به عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه گفت:عملیات والفجر 8 ساعت22:10 شب 21 بهمن با رمز((یا فاطمه الزهرا)) شروع شد و 75 روز طول کشید.

سرگرد پاسدار علی قانع افزود:استعداد دشمن در این عملیات 140 گردان پیاده و 16 گردان توپخانه بود و در جبهه اسلام نیز محسن رضایی، شهید خرازی و شهید سلیمانی نقش بسزایی داشتند و به یاری خداوند متعال این عملیات با پیروزی کامل رزمندگان اسلام به پایان رسید.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن اذعان به مشکلات اقتصادی افزود:عده ای می خواهند با تکیه بر مسائل اقتصادی جریان انقلاب را وارونه جلوه دهند و جوانان انقلابی باید با تمام توان آماده جهاد تببین باشند.

سرگرد پاسدار علی قانع ضمن مقایسه دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی اظهار داشت: قبل از انقلاب ارزش سگ آمریکایی بیشتر از سرباز ایرانی بود اما امروز ما با با اتکاء به خداوند متعال، انقلاب اسلامی و اقتدار ی که ناشی از خون پاک شهیدان است، گلوبال هاوک آمریکا را ساقط کرده و با موشکباران عین الاسد اقتدار آمریکا را در دنیا شکستیم.

وی در ادامه سخنان خود افزود: اگر قبل از انقلاب مسؤولین شرقی وغربی شاه ایران را تحویل نمی‌گرفتند، اما امروز رئیس جمهور روسیه مثل یک شاگرد دو زانو مقابل رهبر ما می‌نشیند واین بیانگر عزت واقتدار نظام انقلاب اسلامی هست.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در پایان گفت:این انقلاب صاحب دارد، با توکل به خدا و یاری اهل بیت انشاالله از همه سختی‌ها به سلامت عبور خواهیم کرد.

در ادامه مراسم داوود دهقان راوی دفاع مقدس به روایتگری پرداخت و با مداح اهل بیت کربلایی سعید دهقان مراسم به پایان رسید.



نام:
ایمیل:
* نظر: