جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۶:۲۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
سردار زهرایی در بازدید از مناطق محروم شهرستان ارسنجان:
مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: مدل رفتاری حرکت‌های جهادی در حال تعریف شدن به عنوان یک مکتبی است که با حضور جوانان غیور و متدین در مسائل محرومیت زدایی و مسائل اجتماعی فعالیت می کنند.
سردار زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی در مراسم افتتاح مسکن ولی نعمتان انقلاب اسلامی در روستای حسین آباد این شهرستان و در جمع جهادگران بیان داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی وجود نوعی مدل رفتاری است که خود را به عنوان یک مکتب در حال تعریف است مکتبی که با حضور جوانان غیور و متدین در مسائل محرومیت زدایی و مسائل اجتماعی فعالیت می کنند.

وی افزود: این حرکت و این مدل رفتاری به دنبال رفع مشکلات جامعه و دست گیری از محرمان و نیازمندان است در این حرکت جوان ما نشان میدهند که نسبت به دغدعه های جامعه بی‌تفاوت نیستند بلکه با استفاده از نیروی جوانی وارد میدان می‌شوند و به دنبال ارائه راهکار و رفع مشکلات هستند.

سردار زهرایی این رفتار و مدل حرکت انقلابی را جریانی خواند که در حال تحمیل کردن و مقابله با نیروی های تنبل در جایگاه های مختلف است و گفت: گروه های جهادی در نقاط مختلف کشور هستند و فعالیت های گسترده ای دارند و ساخت مسکن محرومان یکی از برنامه های خوب آنهاست و نشان از همت و پایبندی آنها به کشور و ولایت و مردم داری و توجه به قشر ضعیف جامعه است.

وی ابراز امیدواری کرد که همه کمک کنند تا این جریان محرومیت زدایی در آینده با قوت بیشتری انجام شود و خواستار حمایت مجلس و دولت از گروه های جهادی هستیم.

وی، طرح های  آبرسانی، راه سازی، اشتغال زایی، راه اندازی کارگاه های تولیدی، محرومیت زدایی و ... را از شاخص ترین برنامه های بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه های بسیج سارندگی همین صندوق های قرض الحسنه است که کاری با همکاری مردمی می باشد و وقتی مردمی شد کمترین انحراف را دارد و این صندوق ها منجر به کار آفرینی می شود.

سردار زهرایی در ادامه بازدید حوزه های اقتصاد مقاومتی، از طرح بزرگ گلخانه ای شهرستان ارسنجان و طرح پرورش شترمرغ بازدید کرد و در دیدار با تولید کنندگان قول‌ کمکهای مساعدی را در زمینه تسهیلگری طرحهای اقتصاد مقاومتی ارائه کرد.






نام:
ایمیل:
* نظر: