آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
در آئین معارفه جانشین فرماندهی سپاه فجر مطرح شد:
سردار بوعلی گفت: فرماندهان و مدیران یکی از ارکان اساسی و تاثیرگذار در دستیابی به موفقیت در کار‌ها و ماموریت‌های محوله هستند و نقش فرمانده در هدایت مجموعه و نیرو‌ها به سمت اهداف، غیرقابل چشم پوشی است.
آئین معارفه جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس با حضور سردار یداله بوعلی، حجت الاسلام محمودی زاده و جمعی از فرماندهان و مسئولان استان، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
حجت الاسلام محمودی زاده در این مراسم با تبریک فرارسیدن ایام ولادت امیراامومنین حضرت علی (علیه السلام)، گفت: "ولایتمداری" شاخصه اصلی فرماندهان و مدیران در سپاه است و آنچه سپاه را از سایر نیروهای نظامی متمایز کرده و به آن برتری می بخشد همین اتکاء به آموزه های اسلام و فرهنگ عاشورایی است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر خاطرنشان کرد: دو مولفه مهم خودسازی و معنویت افزایی همواره باید مورد توجه فرماندهان قرار داشته باشد و ارتقاء این مولفه ها را در کارکنان مجموعه های تحت مدیریت خود نیز پیگیری کنند.
سردار بوعلی در این مراسم با تاکید بر نقش تاثیرگذار فرماندهان و مدیران در موفقیت ماموریت ها، گفت: فرماندهان و مدیران یکی از ارکان اساسی و تاثیرگذار در فرآیند دستیابی به موفقیت در کارها و ماموریت های محوله هستند و نقش فرمانده در هدایت مجموعه و نیروها به سمت اهداف غیرقابل چشم پوشی است.
وی خاطرنشان کرد: روحیه جهادی، تفکر بسیجی و اخلاقمداری شاخصه های اصلی یک فرمانده پیشرو و موفق هستند که باید در فرآیند انتصاب فرماندهان و مدیران مورد توجه قرار بگیرند.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه نیروهای مسلح در اوج آمادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی هستند، گفت: جوانان مومن و انقلابی در نیروهای مسلح با روحیه حسینی و ایثار آماده مقابله و پاسخ دندان شکن به هرگونه تهدید هستند.
  در این مراسم سرهنگ پاسدار حسن عبداله زاده بعنوان جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس معرفی شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: