آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
با حضور جانشین فرمانده سپاه فجر فارس؛
با حضور جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، رییس سازمان صمت استان از ۱۸ محصول دانش بنیان در شیراز رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه فجر فارس؛ مدیر مرکز تحقیقات مصون سازی شیراز گفت: ۱۶ محصول رونمایی شده امروز، دانش بنیان و مرتبط با پدافند زیستی غیرعامل و حوزه سلامت است که دانشگاه علوم پزشکی، صنعت، معدن و تجارت فارس و سپاه فجر پشتیبان مالی آن بودند.

شهرامی راد گفت: در برخی از این اختراع‌ها در حوزه تصفیه هوا، استریل هوا، تصفیه آب کاربرد دارند و برای ساخت آن‌ها از به روزترین روش‌ها و علوم تولید شده است.

همچنین از دستگاه رمز نگاری و پاورپوز هم امروز رونمایی شد که مربوط به شرکت برهان رایان است.

نماینده شرکت برهان رایان گفت: دستگاه رمز نگاری برای جلوگیری از تهدیدات ارتباطات و سایبری ساخته شده است که علاوه بر مصون سازی اسناد محرمانه، اطلاعات را با سرعت بسیار بالا منتقل می‌کند.

به گفته او؛ دستگاه پاورپوز با همکاری یکی از بانک‌های کشور طراحی شده است و برای به چرخه بازگرداندن دستگاه‌های پوز قدیمی به کار گرفته می‌شود.

مراسم رونمایی از این اختراع‌ها به مناسبت روز مهندس در شرکت رایان دیزل شیراز برگزار و در کنار آن از ۵۰ مهندس تلاشگر و خانواده ۱۰ شهید مهندس هم تجلیل شد.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان هم در این مراسم گفت: بسیج جامعه مهندسین، ۷۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا اهدا کرد.

جاهد با بیان این که سپاه فجر استان در حمایت از مهندسان نوآور، حمایت‌های مالی انجام می‌دهد، گفت: راه اندازی دو کلینیک صنعتی برای پایش و عارضه یابی واحد‌های صنعتی در شهرک صنعتی و دانشگاه شهید باهنر نیز برای حمایت از نوآوران بوده است.
وی گفت: با همکاری بسیج مهندسین استان، به مناسبت روز مهندس ۲۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان آزاد می‌شوند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: