آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
فرمانده سپاه فجر فارس:
فرمانده سپاه فجر فارس در ائین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس، اصحاب رسانه را از سرمایه‌های استان دانست.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس؛سردار یداله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس در آئین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان فارس اظهار داشت: همه اصحاب رسانه از سرمایه‌های استان هستند و همه باید به ارتقای استان و رسانه‌ها کمک کنند.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های بسیج رسانه این توجه به سرمایه‌ها و ظرفیت رسانه‌ها دیده می‌شود، گفت: امروز هم افزایی بین رسانه‌های استان وجود دارد و باید تقویت شود.

در ادامه، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس نیز در این مراسم با تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع)  با بیان اینکه اکتفا به عزاداری تنها کافی نیست باید زندگی ایشان را بخوانیم تا بدانیم چگونه باید زندگی کنیم، اظهار داشت:از بسیج رسانه انتظار است که شجاعانه و صادقانه‌ به کار خود و ارائه خدمات رسانه‌ای ادامه دهد.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی کرونا حضور رسانه‌ها به شدت نیاز است، گفت: کتاب‌هایی درباره مدافعان سلامت، خاطرات آنها یا بیماران چاپ شده که فعالیت رسانه‌ای است و باید ادامه پیدا کند.

استاندار فارس خطاب به اهالی رسانه گفت: در این عرصه تلاش کنید و من هم در حدی که توان داشته باشم در خدمت رسانه‌های استان خواهم بود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: