آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
سردار بوعلی خبر داد:
سردار بوعلی خبر داد:اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمونه و شاخص پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و مکتب او سرلوحه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها و ماموریت هاست.

سردار یداله بوعلی با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد مبارک امام حسین «علیه السلام» و روز پاسدار، گفت: امروز فرزندان ایران اسلامی در سپاه در عرصه‌های مختلف و در خطوط مُقدم در حال دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی هستند و فرهنگ پاسداری که برگرفته از فرهنگ حسینی و عاشورایی است الگو و راهنمای آنان در این مسیر افتخارآمیز است.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار نمونه و شاخص پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و مکتب او سرلوحه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها و ماموریت هاست.

فرمانده سپاه فجر فاسر گفت: تاریخ انقلاب اسلامی صحنه‌هایی حماسی از نقش آفرینی تاثیرگذار سپاه در حوزه‌های مختلف را ثبت کرده و امروز نیز پاسداران جوان و انقلابی برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی در هر عرصه‌ای آمادگی کامل دارند.

به گفته او،  ولایتمداری، بصیرت، روحیه جهادی و شجاعت مولفه‌های مهم فرهنگ پاسداری است و سپاه و بسیج از بدو تاسیس در عرصه خدمات رسانی به مردم و اقشار محروم فعال بوده و امروز محرومیت زدایی یکی از جنبه‌های مهم و اساسی ماموریت‌های این دو نهاد است.

سردار بوعلی همچنین با تبریک فرارسیدن اعیاد مبارک ماه شعبان و میلاد حضرت ابوالفضل العباس «علیه السلام» و امام سجاد «علیه السلام»، گفت: سپاه فجر همزمان با این ایام مبارک ۱۰ هزار پُرس غذای گرم را در بین اقشار محروم و نیازمند توزیع خواهد کرد و ۱۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد تومان نیز به زوج‌های جوان استان فارس اهدا خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: