آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: مسیر الی الله مسیر ولایت ، شهدا و خدمت به مردم می باشد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، سرهنگ پاسدارغلامرضا توکل فرمانده سپاه کازرون در یادواره35شهید روستای بلیان با گرامی داشت یاد شهدا و مرحوم شیخ عبدالله انصاری و تبریک عید نوروز بیان داشت: روستای بلیان با تقدیم35شهید دین ادا کرده انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.
وی با اشاره فداکاری ها مردم بلیان در دوران دفاع مقدس ادامه داد: سند اداء کردن روستای بلیان تقدیم35شهید که شناسنامه ما می باشند و این سند هویت مردم بلیان می باشد.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون با توجه به اهمیت گرامی داشت یاد شهدا در ابتدای سال جدید، افزود:برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن یادو خاطره  آنان در جهت انتقال فرهنگ ایثار،جهاد و شهادت می باشد و دوست داریم عزیزانی که سال نو را با یاد شهدا آغاز می کنند.
 توکل بابیان این که امروز هر چه داریم مدیون خون پاک شهدا هستیم افزود:خوش به سعادت شما و سلام درود خدا بر مردم بلیان کسانی که بلیانی هستند  و امروز دور هم در کنار  امامزاده واجب تعظیم و واجب تکریم سید عبدالله بلیانی در جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا جمع شده اید
وی با توجه به شعار سال اشاره داشت:مقام معظم رهبری سال را سال اتحاد،وحدت،برادری،همدلی و هم پوشانی یاد کرده واگر سال تولید از نوع دانش بنیان و اشتغال زا است همه باید دست به دست هم بدهیم در ادامه راه شهدا برای کمک به کشور و مرتفع نمودن مشکلات.
فرمانده سپاه کازرون یادآور شد:گام دوم انقلاب از اخلاق و انقلاب در مسیر شهدا درس بگیریم و در مسیر الی الله مسیری جزء ولایت ، شهدا ،و خدمت وجود ندارد.
در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین سجاد شریفی از سخنرانان برجسته شهرستان و آزاده سرافراز سید کرامت حسینی با روایتگری در وصف شهدا و گرامی داشت یادو خاطره آنان حاضرین را به فیض رساندند.
ضمنا این یادواره  به همت پایگاه مقاومت بسیج انصارالحسین(ع) و محب الزهراء(س) بلیان، خانواده معظم شهدا ،و ستاد یادواره برگزار ش که از زحمات و تلاش های پدر معنوی روستا ابوالاشهید مرحوم شیخ عبداله انصاری نیز تجلیل بعمل آمد که با برنامه های جانبی همچون دکلمه خوانی،گروه سرود پایگاه انصارالحسین(ع)و دیدار و تجلیل از برخی از خانوادههای معظم شهدا همراه بود.
روستای شهید پرور بلیان در5کیلومتری شرق شهرستان کازرون از توابع بخش مرکزی این شهرستان ، با تقدیم35شهید، بیش از 90جانباز،1 آزاده،200رزمنده دفاع مقدس و   35رزمنده مدافع حرم نقش بسزائی در انقلاب اسلامی ایران ایفاء نموده و از این روستا به روستای شهیدآباد در سطح شهرستان یاد می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: