آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
پیام فرمانده سپاه فجر فارس:
پیام فرمانده سپاه فجر فارس به مناسبت هفته هنر انقلاب
هنر انقلاب اسلامی صدای عاشورائیانی است که همچنان در سنگر جهاد ایستاده اند
فرمانده سپاه فجر فارس به مناسبت هفته هنر انقلاب برای هنرمندان متعهد و انقلابی پیامی داد.

 سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس به مناسبت هفته هنر انقلاب برای هنرمندان متعهد و انقلابی پیامی داد که متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

توقع انقلاب از هنر و هنرمند، مبتنی بر نگاه زیباشناختی در زمینه هنر است
امام خامنه ای «مدظله العالی»

هنر انقلاب اسلامی صدای عاشورائیانی است که همچنان در سنگر جهاد ایستاده اند. هنر جهادی و انقلابی هنری است همواره با مردم و برای مردم که ظرفیت های خویش را باور دارد، قالب های منفعل و بن بست های واهی را در هم می شکند و این باور و روحیه جهادی هنرمندان انقلابی است که دشمنان را به وحشت انداخته است. اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت، اقتدار و شکوه ایران اسلامی است باور داریم که توسعه و پیشرفت در حوزه فرهنگ انقلاب اسلامی تنها با اتکاء به تفکر انقلابی و روحیه جهادی در عرصه هنر امکان پذیر است.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، فرصت را مغتنم دانسته روز هنر انقلاب اسلامی و بسیج هنرمندان را به جامعه هنرمندان متعهد و انقلابی استان فارس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون همه دست اندرکاران حوزه هنر انقلاب اسلامی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداشت آرمان های امام راحل «ره» در سایه رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی» از محضر حق تعالی «جل و علا» مسئلت می نمایم.

سرتیپ پاسدار یداله بوعلی
فرمانده سپاه فجر استان فارس

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: