آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
سردار بوعلی:
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: نیرو‌های مسلح در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی نقش آفرینی می‌کنند و صمیمیت و تعامل سپاه و ارتش در فارس مثال زدنی است.

به مناسبت فرارسیدن روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس با امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس دیدار و گفتگو کرد.

سردار بوعلی در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه، ارتش و مجموعه نیرو‌های مسلح با روحیه جهادی، برادرادانه و در کنار هم در هر عرصه‌ای که موردنیاز کشور باشد حضور پیدا کرده و نقش آفرینی می‌کنند.

او با تاکید بر اینکه صمیمیت و تعامل سپاه و ارتش در استان فارس مثال زدنی است، گفت: برپایی بیمارستان پشتیبان برای ارائه خدمات پزشکی به بیماران کرونا یکی از نمونه‌های درخشان اقدامات و محصول همکاری مجموعه نیرو‌های مسلح در استان فارس بود که رضایت مردم را در پی داشته است.

فرمانده سپاه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سپهبد شهید صیاد شیرازی اسوه اخلاق و ولایتمداری و الگویی شاخص برای جوانان مومن و انقلابی در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی است.

او گفت: نیرو‌های مسلح در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی نقش آفرینی می‌کنند و فرزندان انقلاب اسلامی در نیرو‌های مسلح همواره برای مقابله با تهدیدات آمادگی کامل دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: