جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۵۲:۴۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
بسیج جامعه کشاورزی شهرستان ارسنجان، رزمایش نوروزی واکسیناسیون دام را برگزار کرد.
رزمایش نوروزی واکسیناسیون دام و رزمایش جهادی امنیت ملی غذایی پایدار ‌نوروزی ۱۴۰۱ توسط کلینیک های دامپزشکی و دامپروری بسیج جامعه کشاورزی شهرستان ارسنجـــــــان با همکاری اداره دامپزشکی این شهرستان همزمان با سراسر استان فارس در شهرستان ارسنجـــــــان اجرا شد.

در دومین روز این رزمایش، سرهنگ عبداله زاده جانشین سپاه فجر استان فارس ، مدیر کل دامپزشکی استان، مسئول بسیج مهندسین استان فارس، مسئول نظام مهندسی کشاورزی و تعدادی از مسئولین و مدیران شهرستان ارسنجــــان با حضور در یکی از سایت های عظیم دامداری شهرستان از روند اجرای این طرح بازدید به عمل آوردند.
سرهنگ پاسدار حسن عبدالله زاده جانشین سپاه فجر استان فارس گفت: گروه جهادی کلینیک دامپزشکی و دامپروری بسیج جامعه کشاورزی شهرستان، بسیج جامعه کشاورزی ارسنجان و اداره دامپزشکی این طرح را در ارسنجــان با واکسیناسیون حدود ۳۰۰۰۰ رأس دام به اجرا می‌رسانند.
وی افزود: رزمایش واکسیناسیون دام در استان فارس از 8 فروردین ماه آغاز شده و تا 12 فروردین ماه ادامه خواهد یافت.

سرهنگ عبدالله زاده با بیان اینکه امروز در دنیا و کشورهای همسایه در حوزه اقتدار نظامی، حرف برای گفتن داریم اظهار داشت: قطعا درحوزه غذایی و امنیت پایدار غذایی نیز حرف برای گفتن خواهیم داشت و براین اساس برنامه‌ریزی دولت سیزدهم در بخش کشاورزی ودامپروری رسیدن به اقتدار غذایی است. سرهنگ عبدالله زاده در پایان گفت:رسیدن به امنیت و اقتدار غذایی در کنار اقتدار نظامی امنیت ملی ما را رقم می زند.




نام:
ایمیل:
* نظر: