جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۵۸:۰۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
مراسم جشن عید سعید غدیر خم با حضور شیخ محمد شریف زاهدی مولوی و امام جمعه اهل سنت که به مذهب تشیع گرویده، برگزار شد.
روز غدیر، روز آراستن و زینت است. پس هرکس برای روز غدیر، زینت کند، خداوند خطاهای او را می‌آمرزد و فرشتگانی را به سوی او می‌فرستد، آنان نیکی‌های او را می‌نگارند و مراتبش را تا عید غدیر سال آینده بالا می‌برند.

به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم مراسم با شکوهی با حضور مسئولین و مردم با بصیرت و ولایت مدار شهرستان ارسنجان در سالن تدبر آموزش و پرورش برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن بیان اهمیت غدیر، اظهار داشت: بحمدالله به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، این روز بزرگ، بیش از پیش به جایگاه واقعی خویش نزدیک شده است. وی افزود :مقام معظم رهبری فرمودند:تکلیف امت اسلامی در زمینه‌ هدایت و حکومت،در حادثه‌ غدیر معیّن شده است و ما نیز باید درسهای غدیر در همه زمینه ها را آموخته و در زندگی خود بکار ببریم.

در ادامه دکتر کاووس رضایی فرماندار شهرستان پس از خواندن خطبه هایی از نهج البلاغه در باب فضائل امام علی (ع)، گفت: پیامبر اکرم (ص) با استناد به آیه67 سوره مائده پیام الهی را بلاغ کرده و امیرالمؤمنین (ع) را خلیفه و جانشین خویش معرفی می‌کنند.

در ادامه برنامه جهاد تبیین به مناسبت عیدالله الاکبر با سخنرانی شیخ محمد شریف زاهدی، مولوی و امام جمعه اهل سنت که شیعه شده است انجام گرفت.

شیخ محمد شریف زاهدی از سرگذشت خود و دلایل شیعه شدنش گفت و در خصوص ولایت امام علی(ع) و ولایت مداری سخنانی را ایراد کرد.

مولوی و امام جمعه اهل سنت که شیعه شده است اظهار داشت: وقتی من سنی بودم فقط اسمی از نهج البلاغه را شنیده بودم ولی بعد از تحقیقات متوجه شدم که نهج‌البلاغه کتابی ارزشمند مانند قرآن است.

شیخ محمدشریف زاهدی صحبت‌های یک عالم شیعه در روضه امام حسین(ع) در شب عاشورا و استفاده از روایات اهل سنت در باره امام حسین (ع) را از جرقه های اولیه گرایش به اهل تشیع دانست و گفت: من با اطمینان کامل به مذهب تشییع گرویدم و با افتخار این موضوع را در سال 1379 اعلام کردم.

به گزارش بسیج، از جمله تألیفات شیخ محمد شریف زاهدی کتاب‌های "باید شیعه می شدم" و "انتخابی نو" می باشد.




نام:
ایمیل:
* نظر: