جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۲:۳۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
ارسنجانی‌ها در عید غدیر بر سر هر کوچه و خیابانی، با برپایی ایستگاه‌های نذری و صلواتی سراسر شهر را در عطر اسپند غرق کرده بودند.
ارسنجانیها در عید غدیر بر سر هر کوچه و خیابانی ، با برپایی ایستگاه های نذری و صلواتی سراسر شهر را در عطر اسپند غرق کرده بودند.

مردمان ولایتمدار دیار ارسنجان با آذین بندی خیابان ها و نورافشانی، شادی پیمایی در بسیاری از خیابان های اصلی و محله های شهر و روستا ، این عید بزرگ را به اندازه وسع خود جشن گرفتند. در بسیاری از مساجد و تکایا و خیابان‌ها و پارک‌ها عاشقان ولایت و امامت گرد هم آمدند و مدیحه سرایی و مولودی خوانی را در فضای شهرستان‌ طنین انداز کردند.

از آغازین ساعات روز عیدسعید ومبارک غدیر خم، عید امامت و ولایت، به عشق امام مهربانی‌ها ومولود کعبه، حضرت امام علی علیه‌السلام، کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان به همراه اعضای هیات رزمندگان اسلام‌، تعدادی از بسیجیان و رؤسای ادارات با یک شاخه گل، به دیدار خانواده معظم سادات رفته، عید باسعادت ولایت را تبریک گفتند.

عشایر غیور طایفه ولایتمدار جشنی با حضور باشکوه خود در سالن 9 دی روز عید غدیر خم را گرامی داشتند.

سرهنگ پاسدار سیامک صادقی با حضور در جمع باصفای عشایر غیور جشنی گفت: به یاری خدا پرچم عزت اسلام بواسطه معارف علوی بر جهان سایه خواهد انداخت و نتیجه عید غدیر را رقم خواهد زد.

وی افزود: اگر غدیر مانند عاشورا و اربعین شود و در طول سال معنا پیدا کنند، دستوارت قران احیا می شود و همه افراد جامعه برای احیای غدیر از اجتماعات کوچک مثل خانواده تا اجتماعات بزرگ ایفای نقش می کنند.

مردم ولایتمدار توابع شهرستان ارسنجان هم با راه اندازی کارناوالهای مذهبی وشادی پیمایی در سطح روستاها به حرکت درآمده و با شورو نشاط وصف نشدنی خود را به امامزادگان روستای کفر رساندند.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت شهرستان ارسنجان با حضور در جمع باصفای مردم در محل امام زادگان واجب التعظیم، به بیان ویژگی‌های معرفتی و شخصیتی امام علی (ع) پرداخته و اهمیت غدیر را بیان کردند.
به همت هیات رزمندگان اسلام و ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان مزار شهدای گمنام هم به مدت سه شب میزبان عاشقان امامت و ولایت بود، که مداحان و سخنرانان اهل بیت به بیان مناقب حضرت علی (ع) پرداختند






نام:
ایمیل:
* نظر: