آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
مسئول سازمان بسیج محلات سپاه فجر فارس؛
مسئول سازمان بسیج محلات سپاه فجر فارس از پایان کار جشنواره و نمایشگاه استانی اسوه پایگاه‌های مقاومت فارس در شیراز خبر داد.
سرهنگ پاسدار رضایی مسئول سازمان بسیج محلات سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز ضمن اعلام پایان جشنواره و نمایشگاه اسوه استانی در فارس اظهار داشت: نمایشگاه اسوه حاصل برگزاری نمایشگاه‌های اسوه حوزه‌ای در شهرستان‌هاست که 4هزار و 37پایگاه مقاومت در طول 2ماه در این نمایشگاه‌ها به رقابت پرداختند و ماحصل این رقابت‌ها، نمایشگاه استانی است که از منتخبین حوزه‌های مقاومت شهرستانی است.

وی با بیان اینکه 72پایگاه مقاومت در نمایشگاه استانی اسوه در فارس که در سالن پیامبر اعظم(ص) شیراز برگزار شد حضور داشتند، ادامه داد: از این تعداد، 36پایگاه مقاومت خواهر و 36پایگاه مقاومت برادران بودند.

جشنواره و نمایشگاه استانی اسوه پایگاه‌های مقاومت فارس در شیراز به کار خود پایان داد+ عکس

رضایی در ادامه به برگزاری جشنواره استانی اسوه در روز پایانی نمایشگاه اسوه استانی اشاره کرد و گفت: در این جشنواره هم در بخش فرمانده‌هان برتر، از 20 فرمانده حوزه برتر استان، و در بخش پایگاه مقاومت هم از 72 پایگاه مقاومت برتر استان که نمایشگاه برگزار کردند، تقدیر شد.

مسئول سازمان بسیج محلات سپاه فجر فارس گفت: ارزیاب‌های سپاه استان و کشور در بازدید از نمایشگاه، برترین‌ پایگاه‌ها را انتخاب کرده و برای حضور در نمایشگاه اسوه کشوری که در آذرماه و هفته بسیج برگزار می‌شود، معرفی می‌کنند.

به گفته وی، از هر ناحیه یک پایگاه مقاومت خواهر و یک پایگاه برادر برای حضور در نمایشگاه اعزام کرده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: