آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس؛
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در آئین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان فارس گفت: اقشار تخصصی بسیج خدمت رسانی به محرومان را سرلوحه کار خود قرار دهند.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، آئین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان فارس با حضور سردار حسن عبداله زاده جانشین فرماندهی سپاه فجر ،حجت الاسلام والمسلمین محمودی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر و دیگر مسئولان برگزار شد.
سردار عبداله زاده در این مراسم با تاکید بر اهمیت موضوع جهاد تبیین در جامعه، گفت: بسیج حقوقدانان بعنوان یک قشر فرهیخته و آگاه از مسائل جامعه رسالت مهمی در راستای دفاع از مبانی اصیل انقلاب اسلامی و تبیین این موضوعات بر عهده دارد.
جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه وظیفه مهم اقشار بسیج خدمت رسانی به محرومان در حوزه های تخصصی است، گفت: امروز شاهد حضور خالصانه گروه های جهادی بسیج در سراسر فارس و در نقاط محروم هستیم که خدمات تخصصی پزشکی، آموزشی، عمرانی و ... را بدون هیچ چشمداشتی به مردم ارائه می کنند.
سرهنگ پاسدار مهبودی مسئول بسبج حقوقدانان سپاه فجر نیز در این مراسم با اشاره به عملکرد و اقدامات بسیار خوب این قشر در سال های اخیر، گفت: یکی از طرح ها و اقدامات موثر بسیج حقوقدانان فارس طرح نذر رهایی و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بوده است که در دوره جدید نیز پیگیر استمرار آن هستیم.
وی افزود: ارائه خدمات و مشاوره تخصصی حقوقی رایگان به اقشار محروم نیز با نگاه ویژه ای دنبال خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار علیزاده تجلیل و سرهنگ پاسدار مهبودی بعنوان مسئول جدید سازمان بسبج حقوقدانان سپاه فجر استان فارس معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: