آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در منطقه شمال‌غرب شیراز برگزار می‌شود.
  سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت: ناحیه محمدرسول شیراز در سه عرصه سخت، نیمه سخت و نرم خدمات ارزشمندی تاکنون ارائه کرده است.
وی با بیان اینکه خبرنگاری که در جبهه انقلاب اسلامی قدم برمی‌دارد، اگرچه متحمل مشقات، سختی‌ها و دشواری می‌شوند، اما عرصه را رها نمی‌کند، تصریح کرد: ثبت رویدادها در تاریخ به عهده خبرنگاران است و این کار، عشق و هنر و دلدادگی است.
سرهنگ احمدی جابری با اشاره به هفته بسیج، اظهار داشت: در این ایام که به نام بسیجیان نامگذاری شده،فرصتی طلایی است برای یادآوری ایثارگری و جانفشانی بسیجیان در همه تاریخ، علی‌الخصوص دوران انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه اگر بخواهیم مبنای دینی و قرآنی بسیج را نگاه کنیم، می‌توان به آیه «واعدوا مستطعتم من قوه» استناد کنیم، تصریح کرد: در بیانات امامین انقلاب هم در مورد بسیج جملات زیبایی دیده می‌شود که نشان دهنده ارزش و‌منزلت بسیج است.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز با اشاره به شعار محوری امسال در هفته بسیج با عنوان «بسیج، خدمتگذاری ملت ایران» تصریح کرد: این شعار از بیانات امام راحل که فرمودند «بسیج پاره تن من است» گرفته شده است و این، یعنی بسیج در صحنه‌های مختلف برای مردم خدمت کرده و می‌کند.
سرهنگ احمدی جابری روح بسیج را خدمتگذاری به مردم عنوان و تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان مرد و مردانه ایستادند و تعداد شهدای بسیجی، نشان این مدعاست و در امدادرسانی و مردم‌یاری در دهه ۷۰، ریشه‌کن کردن فلج اطفال، و در بحث کرونا در سه محور نظارت، مراقبت و پیشگیری، خدمات ارزشمندی است که فقط در حوزه بهداشتی شاهد بودیم.
وی به حضور بسیج در عرصه‌های مختلف علمی، سازندگی، اشتغالزایی ، فرهنگی، و..‌. یادکرد و گفت: گردانهای سایبری ناحیه محمدرسول الله شیراز با تولید محتوا فعال است.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز با اشاره به اغتشاشات اخیر و جنگ ترکیبی پیش‌رو در روزهای اخیر تصریح‌کرد: بسیجیان این روزها در‌کف خیابان‌ها ایستاده و از نظام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و مدعای این حرف، شهدای عزیزی است که تقدیم می‌کنیم که نشان دهنده در صحنه بودن بسیج است.
به گفته احمدی جابری، تولید امنیت پایدار و مقابله با هرگونه ناآرامی در این روزها، از عمده‌ترین خدمات بسیج در کنار سبز پوشان حریم‌ولایت است.
وی تاکید کرد: هرکجا که به مشکل و‌گره در جامعه برخوردیم ، بسیج ورود کرد و مشکل رفع شد.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در از ابتدای سال تا کنون، تولید محتوا در‌ حوزه سایبری، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه و توزیع ۱۵سری جهیزیه، ۸۰۰ بسته لوازم التحریر، بالغ بر ۷۰میلیون تومان کمک نقدی به محرومان، ساخت و مرمت ۱۴باب منزل محروم، کمک به سیل‌زدگان شمال‌غرب شیراز، نذر خون، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با به نمایش گذاشتن دست‌آوردهای بسیجیان در این عرصه، از جمله این خدمات عنوان کرد.
وی با تصریح بر اینکه در هفته بسیج هم بیش از ۱۰۰ برنامه در این ناحیه برگزار می‌شود، حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی ، برنامه‌های ورزشی در قالب پیاده‌روی خانوادگی ، خدمت‌رسانی، تجمع بزرگ بسیجیان، مسابقات جام فوتسال بسیجی، تحلیل از بسیجیان برجسته، میقات صالحین ،سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا ، یادواره شهدا، دیدار بسیجیان منتخب با مقام معظم رهبری ، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج است.
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: