آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند گفت: امروز بسیج، به الگوی منحصر به فرد برای تمام آزادگان تبدیل شده است و بسیجیان در خط مقدم حفظ امنیت جامعه هستند.
  نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند با اصحاب رسانه ، صبح امروز به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

در این نشست سرهنگ دوم پاسدار جبار فروزان ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، گفت: امروز بسیج، به الگوی منحصر به فرد برای تمام آزادگان تبدیل شده است و بسیجیان در خط مقدم حفظ امنیت جامعه هستند .

وی به خدمات بسیج در طول سالهای مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان نمود : بسیج آماده جانفشانی و خدمات در عرصه های مختلف مانند زلزله ، توزیع بسته های معیشتی برای افراد کم برخوردار، اردوهای جهادی و غیره بصورت خودجوش و آتش به اختیار می باشد.

فروزان گفت : شعار امسال هفته بسیج؛ "بسیج خدمتگزار ملت ایران است"و هرروز هفته بسیج به یک نام نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه فراشبند اولویت های امروز بسیج را خدمات رسانی به مناطق محروم دانست و یاداور شد: یکی از اولویتها ، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی است که حضور گروههای جهادی در مناطق محروم و درمان رایگان و توزیع بسته های معیشتی گویای این مطلب است .

سرهنگ دوم پاسدار فروزان به برنامه های شاخص اجرایی در طول هفته بسبج اشاره کرد و به فضاسازی سطح شهر ، به روز رسانی تابلوهای تبلیغاتی ، برگزاری جشنواره مالک اشتر ، تجلیل از بسیجیان برتر ، برگزاری مجمع بسیج شهرستان برای حل مشکلات موجود ، برگزاری نشست های روشنگری و تبیین ، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ، غبارروبی قبورمطهر شهدا و برنامه ویژه همایش شکوه بسیجیان در روز ۵ آذر اشاره کرد .

فرمانده سپاه فراشبند از رسانه به عنوان صدای بسیج یاد کرد و از تلاش خبرنگاران و فعالین رسانه در جهت انتشار فعالیت های بسیج تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: