آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
همزمان با آغاز هفته مقدس بسیج؛
همزمان با آغاز هفته بسیج، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ باحضور ۲۵ گروه جهادی اعم از جهادگران بسیجی فراشبند برگزار شد.
  همزمان با آغاز هفته بسیج، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ باحضور ۲۵ گروه جهادی اعم از جهادگران بسیجی حوزه های مقاومت محلات برادر و خواهر ، گروهای جهادی بسیج اقشار ، بسیج ورزشکاران ، بسیج دانش آموزی ،بسیج اصناف و بازاریان ، بسیج پیشکسوتان ، بسیج کارگری و کارمندی ، بسیج جامعه زنان ، بسیج کشاورزی ، بسیج جامعه پزشکی و مسئولین ادارات شهرستان در سالن ۹ دی ناحیه برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار جبار فروزان فرمانده سپاه فراشبند ضمن گرامیداشت هفته بسیج ، به اهمیت و ارزش کار جهادی از منظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب ما جز کار جهادی و اتقلابی نخواهیم توانست کشور را به سامان برسانیم .
این جمله‌ی رهبر انقلاب اسلامی به‌وضوح اهمیت و جایگاه جهت‌گیری و کار جهادی را در منظومه‌ی ارزشی انقلاب اسلامی مشخص می‌کند. تاریخِ انقلاب نشانگر واقعیت روشنی است: «ما هرجا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم و هرجا از انقلابیگری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم.»

وی خاطرنشان ساخت : ناحیه فراشبند در طول سالیان اخیر ، در خصوص فعالیتهای مختلف جهادی ، تلاشهای زیادی را با حضور گروههای جهادی و با همکاری و تعامل با ادارات مختلف ، انجام داده است .

فرمانده سپاه فراشبند ،طرح آبرسانی به مناطق محروم وآبرسانی و کف شکنی و احیای چاه های آب شرب روستاها ، درمان رایگان ، محرومیت زدایی در زمینه عمرانی و ساخت منازل محرومین ، تهیه جهیزیه ، تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر و کمک مومنانه و کمک به درمان نیازمندان و ایجاد اشتغال را از جمله اقدامات سپاه ناحیه فراشبند با استفاده از ظرفیت عظیم گروه های جهادی عنوان نمود که طی یکسال گذشته صورت گرفته.
وی اشاره کردند که رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با همت و تلاش بسیج سازندگی ناحیه و گروه های جهادی از تاریخ ۲۸ آبانماه۱۴۰۱ به مدت ۱۰ روز در مناطق محروم برگزار می گردد و گروهای جهادی به مناطق محروم اعزام می گردند.

جت الاسلام ابراهیمی امام جمعه فراشبند با تبریک هفته بسیج به اوصاف، و ویژگیهای جهاد گران از دیدگاه قران اشاره نمود.
امام جمعه فراشبند گفت :جهاد گران حلقه اتصال و پیوند عمیق بین مردم و نظام اسلامی و موجب اعتماد و امید بیشتر طبقه محروم جامعه میگردد.

وی به ارزش و اهمیت کار جهادی و همچنین به ضرورت کار جهادی اشاره نمود و بیان داشت : دولت باید روش اقدام کار جهادگران را مورد توجه قرار دهد و برای کار جهادی و کمک به جهادگران برنامه داشته باشد .

ابراهیمی به ضرورت وجود ۱۰ عرصه مختلف گروه جهادی اشاره کرد ، که از جمله ، گروه های جهادی تبیین ، عمران ، مجازی ، محققین و پژوهشگران ، ائمه جماعات ، سلامت و بهداشت و خیرین می باشند .

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: