آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
در دهستان شوراب شهرستان ارسنجان؛
مراسم افتتاحیه بیمارستان صحرایی جامعه پزشکی در دهستان شوراب شهرستان ارسنجان برگزار شد.
مراسم افتتاحیه بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی در دهستان شوراب شهرستان ارسنجان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سیامک صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت‌: برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی بسیج جامعه پزشکی استان فارس در مناطق محروم شهرستان ارسنجان ، نمایش دیگری از ارائه خدمت بی‌منت بسیج جامعه پزشکی به اهالی کمتر برخودار بوده که رضایت‌ و نشاط اجتماعی ساکنان این منطقه را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: پزشکان متخصص جامعه پزشکی استان فارس در رشته های مختلفی از جمله جراحی عمومی، قلب، چشم، ارتوپدی، زنان و زایمان، پوست، دندانپزشکی، رادیولوژی، داخلی و عفونی، اطفال، روانشاسی و سایر تخصص ها به مردم دهستان شوراب خدمات ارائه می کنند.

سرهنگ پاسدار حسین صمصام مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس نیز در حاشیه افتتاح بیمارستان صحرایی شهرستان ارسنجان در دهستان شوراب گفت: امروز بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت بدون چشمداشت به مردم است.

وی افزود: حضور مخلصانه پزشکان و پرستاران بسیجی در دفاع مقدس در قالب تیم های اضطراری در خطوط مقدم نبرد در بیمارستانها و درمانگاه های صحرایی زمینه‌ای شد تا پس از جنگ این حاملان پیام پایداری و ایثار و استقامت به عنوان بخشی از بدنه تنومند بسیج به منظور اعتلا و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پزشکی و ثبت و انتقال تجارب گرانبهای دفاع مقدس گرد هم آیند که تاکنون فعالیت‌های چشمگیری در عرصه های بهداشت و درمان و فرهنگی توسط این قشر متخصص و متعهد انجام شده است.

صمصام ادامه داد: سازمان بسیج جامعه پزشکی با جذب و سازماندهی جهادگران سلامت فعالیت های تخصصی و عمومی در حوزه های بهداشتی ،درمانی و فرهنگی را به مردم به خصوص نیازمندان ارائه می دهد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص بسیج که می فرمایند:«بسیج پاره تن مردم است و هرگز نباید مصالح مردم را فراموش کند.»، اظهار کرد:بسیج از مردم، برای مردم و فدای مردم است و امسال شعار سلحشوری هفته بسیج «بسیج خدمتگزار مردم است» انتخاب شده و سعی کرده ایم همه اعضای بسیج جامعه پزشکی در خدمتگذاری به محرومین دخالت کنند.

افتتاح بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی در دهستان شوراب شهرستان ارسنجان

صمصام گفت: در ایام برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی 2 اجرای بیمارستان صحرایی به مدت سه روز در روستای کتک در منطقه شوراب ارسنجان است و ارائه خدمات عمومی و تخصصی با حضور ۲۰ متخصص بر پایه اتاق عمل صحرایی، کلینیک بیمار در دندانپزشکی رادیولوژی آزمایشگاه و... انجام می شود .

وی در پایان گفت: محرومیت زدایی دفاع مقدس جدیدی است، که امیدوارم جامعه بزرگ بسیج در این آزمون بزرگ سربلند باشد.

در ادامه دکتر رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان ضمن تبریک روز پرستار گفت: یکی از برنامه های دشمن تضعیف خدمتگذاری دولت است اما به برکت خدمت بسیج در عرصه های مختلف این توطئه خنثی شده است.

وی افزوذ: امروز بیمارستان صحرایی پاسخ کوبنده به همه کسانی هست که قصد دارن بین دولت ومردم فاصله ایجاد کنند.

سخنران بعدی مراسم سردار عبدالله زاده جانشین سپاه فجر استان فارس گفت: فلسفه بسیج فلسفه خدمتگذاری به مردم و فدا شدن برای مردم هست.

وی افزود: راه اندازی بیمارستان صحرایی در ایام نزدیک به هفته بسبج و روز پرستار نشانه میمنت و مبارک بودن این امر خیر است و امیدوارم این حرکت بطور مداوم در مناطق محروم ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: