جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۴۰:۰۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان و مدیر آموزش و پرورش از بیمارستان صحرایی حضرت زینب (س) بازدید کردند.
سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان و کاظمی مدیر آموزش و پرورش ضمن بازدید از بیمارستان صحرایی از نزدیک در جریان ارائه خدمات به مراجعه کنندگان قرار گرفته و از خدمات و تلاش های مجاهدانه کادر درمانی این بیمارستان قدردانی کردند.

سید اکبر کاظمی در حاشیه این بازدید از دست‌اندرکاران تشکیل بیمارستان صحرایی تشکر کرد و گفت: یکی از مهمترین آموزه های قرآن و اهل بیت علیه السلام خدمت به مردم و نیازمندان و محرومان است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین آرزوها و درخواست های ائمه اطهار علیه السلام از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به مردم بوده است.

سرهنگ صادقی فرمانده سپاه نیز در ادامه خاطرنشان کرد: این بیمارستان صحرایی با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان فارس، دانشگاه علوم پزشکی و سپاه ناحیه ارسنجان طی مدت سه روز آماده خدمت رسانی به مردم شهرستان ارسنجان بوده است.

وی گفت: در این بیمارستان صحرایی روزانه ۲۰ نوع خدمات پزشکی با حضور ۱۵ متخصص و فوق تخصص انجام می گیرد و دارای بخش های مختلف از جمله آزمایشگاه، اتاق عمل، خدمات پاراکلینیکی ،داروخانه و جراحی عمومی است.

سرهنگ صادقی ارزش ریالی این خدمات را سی میلیارد ریال اعلام، و از همه عزیزانی که در راه اندازی این بیمارستان صحرایی فعالیت داشتند تقدیر کرد.






نام:
ایمیل:
* نظر: