جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۳۸:۳۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
آیین استقبال و وداع با پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان ارسنجان با حضور پرشور و با شکوه مردم مومن و متدین دیار کاتبان وحی برگزار شد.
آیین استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام که درفضایی آکنده از عطر شهادت و معنویت همراه بود، در نقاط مختلف شهرستان ارسنجان با اجرای گروه موزیک واحترام نظامی روی دستان مردم شهیدپرور و متدین در میان دودهای برخاسته از عنبر و عود، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران و بیرق‌های ایام فاطمیه بر دست مردم برگزار شد.

شرکت کنندگان با سردادن "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"، "این گل پرپر از کجا آمده از سفر کربلا آمده"، پیکر مطهر این شهید را همراهی کردند.

حضور پُر شور اقشار مختلف امت حزب الله و شهید پرور شهرستان ارسنجان در آیین استقبال از این شهید و استفاده بهینه از فضای معنوی ایجاد شده از عطر شهدا وایام فاطمیه ، بر شکوه و عظمت این آیین معنوی افزوده بود.

سپس قشرهای مختلف مردم شهید پرور روستاهای خبریز، جعفرآباد، شوراب، علی آباد، حسین آباد، رفیع آباد، بکهدان و شرق آباد در رده‌ های سنی مختلف در مسیر تشییع شهدای گمنام، با استقبال باشکوه پیکرهای این شهیدان را گلباران و با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

در پایان مردم شهید پرور و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت همزمان با برپایی مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، در مصلی نماز جمعه، هیات رضوان و سالن بصیرت ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با پیکر مطهر شهید گمنام وداع کردند.



















نام:
ایمیل:
* نظر: